استودیو سوئدی میدنایت هاب (Midnight Hub) مدتی پس از عرضه اولین بازی خود تعطیل شد. میدنایت هاب سازنده بازی اول شخص معمایی Lake Ridden است؛ این بازی در ماه می سال جاری منتشر شد. در Lake Ridden بازی‌بازان کنترل دختری ۱۳ ساله به نام ماری (Marie) را برعهده دارند و باید به دنبال خواهر گمشده او […]

استودیو مستقل میدنایت هاب تعطیل شد

استودیو سوئدی میدنایت هاب (Midnight Hub) مدتی پس از عرضه اولین بازی خود تعطیل شد.

میدنایت هاب سازنده بازی اول شخص معمایی Lake Ridden است؛ این بازی در ماه می سال جاری منتشر شد. در Lake Ridden بازی‌بازان کنترل دختری ۱۳ ساله به نام ماری (Marie) را برعهده دارند و باید به دنبال خواهر گمشده او بگردند. در زمان عرضه، بازی با بازخورد‌های خوبی برروی استیم (Steam) رو به رو شد به طوری که تا ۵ روز پس از انتشار در صفحه اول عناوین پرفروش قرار داشت.

با این حال با توجه به گفته‌های سارا کیسن (Sara Casen) مدیر استودیو میدنایت هاب، به رغم استقبال گرم بازی‌بازان، Lake Ridden نتوانسته برای سر پا نگه داشتن استودیو فروش خوبی را تجربه کند. کیسن در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرد که در حال حاضر به دنبال یافتن شغلی در زمینه تهیه‌کنندگی بازی‌های رایانه‌ای است. در ادامه این توییت او ضمن اعلام تعطیلی استودیو، از تمام کارکنان تشکر کرده و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کند.

سارا کیسن در پایان توییت خود اعلام کرد که تعداد دنبال‌کننده‌های او در توییتر بیشتر از کسانی است که نسبت به خرید بازی اقدام کرده‌اند. با در نظر گرفتن این موضوع، به نظر می‌رسد که فروش بازی کمتر از ۳ هزار نسخه بوده است.

این خبر بسیار ناراحت‌کننده است. امیدواریم تا در آینده با استقبال خوب بازی‌بازان از بازی‌های مستقل، شاهد از بین رفتن فرصت‌های مناسب برای تجربه عناوین متفاوت نباشیم. Lake Ridden عنوانی فوق‌العاده زیبا و منحصر به فرد بود اما این بازی هم یکی دیگر از قربانیان نبود ناشری بزرگ با تبلیغاتی پر سر و صدا است.

بازی Lake Ridden هم اکنون در دسترس پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار دارد.

منبع متن: gamefa