Rainbow Six Siege جزو بازی‌های محبوب شرکت یوبیسافت (Ubisoft) است و این شرکت نیز تا کنون با پشتیبانی بی‌نظیری جواب محبوبیت این بازی را داده‌است. در فصل بعدی این بازی که با نام Operation Grim Sky منتشر خواهد شد، شاهد اضافه شدن دو شخصیت جدید به این بازی هستیم. در رابطه با یکی از آنان […]

اطلاعاتی از شخصیت جدید به‌‌روز‌‌رسانی بازی Rainbow Six Siege

Rainbow Six Siege جزو بازی‌های محبوب شرکت یوبیسافت (Ubisoft) است و این شرکت نیز تا کنون با پشتیبانی بی‌نظیری جواب محبوبیت این بازی را داده‌است. در فصل بعدی این بازی که با نام Operation Grim Sky منتشر خواهد شد، شاهد اضافه شدن دو شخصیت جدید به این بازی هستیم. در رابطه با یکی از آنان اطلاعاتی منتشر شده که در ادامه به توضیح آنان می‌پردازیم.

کلش (Clash) یکی از شخصیت‌های اضافه شده خواهد‌بود. او اصلیتی اسکاتلندی دارد و اولین شخصیتی است که در گروه مدافعان (Deffenders) در این بازی سپر به دست می‌گیرد ولی نه یک سپر ساده! سپر کلش کاملا شفاف است و سر تا پای او را می‌پوشاند. همچنین این شخصیت شوکری دارد که از ظاهر آن می‌توان انتظار داشت که فیل را به راحتی و تنها با یک گلوله از پا در بیاورد. یوبیسافت در مورد این شخصیت اینگونه توضیح داده است:

کلش بهترین و مناسب‌ترین شخصیت برای چنین اسلحه‌ها و تجهیزات است چون که او از پیشگامان تیم خود در حیطه‌ی از بین‌بردن دشمنان و همچنین محیط بوده‌است. اگر این موضوع را نیز کنار بگذاریم، از تجربه‌ی او در تیم شورشی‌ها که او را به مبارزی سرسخت تبدیل کرده نمی‌توان گذشت. او کاملا آگاه است که سپر خود را کجا باید کار بگذارد تا مانع از ورود دشمن شود، و یا ورود آن‌ها را به تعویق بیندازد.

کلش و فصل جدید بازی Rainbow Six Siege در تاریخ ۲۸ مرداد (۱۹ آگوست) منتشر خواهد شد. همچنین اگر تا به حال موفق به تجربه‌ی این بازی نشده‌اید، اکنون بهترین زمان برای این کار است; عنوان Rainbow Six Siege از تاریخ ۲۵ تا ۲۹ مرداد (۱۶ تا ۲۰ آگوست) در استیم به صورت رایگان قابل بازی کردن خواهد‌بود.

منبع متن: gamefa