سری مجموعه‌ی دارک سولز (Dark Souls) از سری بازی‌هایی هستند که برای به پایان رساندن آن‌ها به اعصابی فولادین و پشتکاری بسیار زیاد نیاز دارید. حتما برای شما هم اتفاق افتاده‌است که بارها و بارها با یک هیولا جنگیده‌ و شکست خورده‌اید و در انتها فقط به هیولا لعنت فرستاده و با عصبانیت بازی را […]

Dark Souls 3 را از دید یک هیولا تجربه کنید

سری مجموعه‌ی دارک سولز (Dark Souls) از سری بازی‌هایی هستند که برای به پایان رساندن آن‌ها به اعصابی فولادین و پشتکاری بسیار زیاد نیاز دارید. حتما برای شما هم اتفاق افتاده‌است که بارها و بارها با یک هیولا جنگیده‌ و شکست خورده‌اید و در انتها فقط به هیولا لعنت فرستاده و با عصبانیت بازی را عوض کرده‌اید. با ماد (Mod) جدید بازی دارک سولز ۳ می‌توانید حال و روز این هیولا‌های لعنت‌شده را بهتر درک کنید.

گروهی به اسم Datehacks اعلام کرده که موفق به تولید مادی به نام Forces of Annihilation شده است که به شما اجازه می‌دهد به عنوان هر دشمن و یا هر هیولایی، بازی Dark Souls 3 را تجربه کنید. این ماد تنها ظاهر شما را تغییر نمی‌دهد بلکه شما تمامی اسلحه‌های آن هیولا و همچنین میزان سلامتی آن را نیز خواهید داشت. این گروه ماد سازی قبلا نیز چنین کاری را برای بازی Dark Souls : Prepare to Die Edition انجام داده‌بود ولی با استقبال زیادی روبرو نشد و امیدوار است که با عرضه‌ی این ماد که ساخت آن ۳ سال طول کشیده‌است، برای عنوان Dark Souls 3 که بازی‌بازان بیشتری دارد مورد توجه قرار بگیرد.

اگر از همین الان قصد دارید که در بخش آنلاین دوستان خود را با هیولا‌های مختلف سلاخی کنید، کمی ناامید می‌شوید. سازندگان این ماد تاکید کرده‌اند که محصولشان در بخش آنلاین کارایی ندارد. دوستان شما هنوز هم شما را به شکل عادی خودتان می‌بینند و شما با این که برای خودتان ظاهر یک هیولای بی شاخ و دم را دارید ولی نمی‌توانید کوچک‌ترین آسیبی را به دوستان خود برسانید. پس به بخش داستانی بازی مشغول باشید و وقت خود را در بخش آنلاین در تلاش نابود کردن دوستانتان هدر ندهید.

هنوز هم برای این ماد هیجان‌انگیز تاریخ انتشار دقیقی اعلام نشده‌ ولی گروه تولید کننده اعلام کرده‌است که در اولین زمان ممکن این ماد را عرضه خواهد کرد.

بازی دارک سولز ۳ در تاریخ ۵ فروردین سال ۹۵ (۲۴ مارچ سال ۲۰۱۶) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس‌وان و رایانه‌های شخصی عرضه شد و توانست امتیاز متای بسیار عالی ۸۹ را از منتقدین کسب کند.

منبع متن: gamefa