مدت‌ها پیش عنوان Dark Souls Remastered که نسخه بهبود یافته‌ی عنوان محبوب و تحسین شده‌ی Dark Souls می‌باشد، برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One منتشر شد. از همان ابتدا سازندگان بازی قول انتشار این بازی بر روی کنسول Nintendo Switch را داده بودند، اما پیش از عرضه‌ی بازی اعلام شد که نسخه‌ی این پلتفرم در روز عرضه‌ی اعلام شده منتشر نخواهد شد و با تاخیر به Nintendo Switch می‌آید. حال شرکت Bandai Namco تاریخ انتشار این Dark Souls Remastered بر روی این کنسول را مشخص کرده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، عنوان Dark Souls Remastered نهایتا در تاریخ 19 اکتبر (27 مهر) برای کنسول Nintendo Switch منتشر خواهد شد. این بازی در حالت داک و بر روی تلوزیوین یا مانیتور با رزولوشن 1080p و با فریم ریت 30 در ثانیه اجرا خواهد شد، اما در حالت دستی شاهد اجرا با رزولوشن 720p هستیم. در عوض بر روی PS4 Pro و Xbox One X شاهد اجرای این بازی با رزولوشن 1080p و فریم ریت 60 و در PC شاهد رزولوشن 4K و فریم ریت 60 هستیم که شاید باعث شوند شما قید تجربه‌ی این بازی بر روی Nintendo Switch را بزنید.


شرکت Nintendo همچنین به همراه این بازی یک Amiibo جدید نیز با طرح Solaire of Astora عرضه خواهد کرد که به شما اجازه‌ی اجرای حالت Praise the Sun را از همان ابتدا بازی می‌دهد.

تا به حال هیچ کدام از سایت‌های معتبر موفق به تجربه‌ی Dark Souls Remastered بر روی Nintendo Switch نشده‌اند، پس ما فعلا اطلاعاتی از کیفیت اجرایی بازی نداریم. اما با توجه که مسئول ساخت این نسخه، استودیوی Virtuos می‌باشد و بر روی نسخه‌ی Nintendo Switch عنوان L.A. Noire هم کار کرده، می‌توانیم انتظار کیفیت قابل قبولی را داشته باشیم.

نظر شما چیست؟ آیا این بازی را بر روی Nintendo Switch تجربه می‌کنید و یا علاقه به تجربه‌ی آن در پلتفرم دیگری دارید؟

منبع متن: pardisgame