تماشا کنید: نمایش‌هایی مختصر از عنوان The Quiet Man با تاکید بر معرفی کنترل‌ها و حالت تمرکز

شرکت Square Enix امروز سه ویدیو مختصر از عنوان اکشن ماجراجویی The Quiet Man منتشر کرد. اولین ویدیو راهنمای کنترل‌های بازی بر روی PS4 را نشان می‌دهد و ویدیو دوم و سوم نیز بر معرفی "حالت تمرکز" تاکید دارند.

به گزارش پردیس گیم، در ویدیو دوم قابلیتی به نام "مقیاس تمرکز" نشان داده می‌شود که کار آن اندازه‌گیری میزان تمرکز قهرمان داستان یعنی "دین" است. ویژگی جذاب بازی عدم وجود HUD سنتی است. اما همین ویژگی خود این سوال را ایجاد می‌کند که تمرکز بازیکن چگونه اندازه‌گیری می‌شود. اگر به سمت راست صفحه نمایش توجه کنید حالتی مانند فلاش خوردن لنز دوربین را می‌بینید. این معیار در ابتدا پایین صفحه نمایش در سمت راست قرار دارد و به رنگ قرمز است. همزمان با اینکه دین به دشمنان ضربه وارد می‌کند این نور نیز به بالا حرکت می‌کند و به رنگ آبی در می‌آید. این نحوه کار مقیاس تمرکز است.

زمانی که مقیاس کامل شود، شما می‌توانید حالت تمرکز را فعال کنید. همانطور که در ویدیو سوم نشان داده شده، در این حالت می‌توان با تمام کننده‌های قدرتمند دشمنان را از پا در آورد.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

The Quiet Man برای دو پلتفرم PC و PS4 در نظر گرفته شده است. بر اساس اعلام Square Enix این بازی تنها به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار بازی هنوز اعلام نشده است.

منبع متن: pardisgame