به تازگی Deep Silver و توسعه دهنده Nine Dots Studio به همراه Maximum Games، بازی جهان باز اکشن نقش افرینی Outward را برای Playstaion4، Xbox One و PC معرفی کردند

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GEMATSU، به تازگی Deep Silver و توسعه دهنده Nine Dots Studio به همراه Maximum Games، بازی جهان باز اکشن نقش افرینی Outward را برای Playstaion4 ،Xbox One و PC معرفی کردند. این بازی به صورت فیزیکی و دیجیتالی در اوایل سال 2019 منتشر می‌شود.

در زیر می‌توانید یک مرور کلی که توسط  Maximum Games منتشر شده است را مشاهده کنید :

"در Outward شما در نقش یک ماجراجو، مسافر و یک جستجوگر قرار می‌گیرید. مهمتر از همه چیز این است که شما اسیب پذیر هستید و البته به اندازه دشمنانتان  قدرتمند. در سرزمین‌های وحشی و بی‌رحم مملو  از دشمنان، موانع و مخلوقات فانتزی به بقا ادامه دهید. با کمک مبارزه و جادو بر محیط خشن و دشمنانی که بر سر راهتان قرار می‌گیرند غلبه کنید.

Outward یک بازی جهان‌باز نقش افرینی است که شما می‌توانید به تنهایی یا به همراه دوستانتان به صورت انلاین یا split-screen co-op به تجربه آن بپردازید. از مراتب پایین شروع کنید و تلاش خود را بکنید تا به یک خانه به دوش سر سخت تبدیل شوید. از سرزمین‌های مملو از زندگی و  گوناگونی و تنوع  گذر کنید و مهارت‌های خود را با انجام ماموریت‌های پویا ارتقا دهید."

شما می‌توانید تریلر معرفی بازی را در زیر مشاهده کنید: 

دانلود با کیفیت HD_دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کیلک کنید.>

[​IMG] [​IMG] [​IMG]


[​IMG] [​IMG]

منبع متن: pardisgame