به تازگی یک تصویر جدید غیررسمی منتشر شده است که وجود مرحله‌ای مرتبط با سری بازی Halo را در عنوان Forza Horizon 4 به ما نشان می‌دهد. تقریبا تا دو ماه دیگر عنوان مورد انتظار Forza Horizon 4 منتشر خواهد شد که قرار است موفقیت‌های نسخه‌های پیشین را تکرار کرده و یک تجربه عالی را […]

وجود مرحله‌ای مرتبط با سری بازی Halo در عنوان Forza Horizon 4

به تازگی یک تصویر جدید غیررسمی منتشر شده است که وجود مرحله‌ای مرتبط با سری بازی Halo را در عنوان Forza Horizon 4 به ما نشان می‌دهد.

تقریبا تا دو ماه دیگر عنوان مورد انتظار Forza Horizon 4 منتشر خواهد شد که قرار است موفقیت‌های نسخه‌های پیشین را تکرار کرده و یک تجربه عالی را در اختیار طرفداران و کاربران قرار دهد. طبق عقیده برخی از کاربران، Forza Horizon 4 یکی از برگه برنده‌های بزرگ شرکت مایکروسافت بوده که وظیفه ساخت آن بر عهده استودیو بازی‌سازی پلی‌گراند گیمز (Playground Games) خواهد بود. بازیکنان در این نسخه از بازی می‌توانند با انتخاب هر فصل از بازی، آب و هوای مختلفی را تجربه کرده و اتوموبیل‌های مخصوص و مختلفی را برای بازی انتخاب کنند.

حال پیرامون جدیدترین اخبار این بازی، تصویری از سوی کاربران وب‌سایت ردیت (Reddit) که جزو طرفداران دوآتیشه این عنوان هستند، منتشر شده که یکی از حقایق جالب بازی را فاش می‌کند. البته این احتمال وجود دارد که این تصویر و نتایج به دست آمده، صحت نداشته باشد اما مدارک موجود روایت‌گر این است که ما در بازی اصلی شاهد آن هستیم. تصویر جدید منتشر شده، مربوط به نسخه اولیه بازی Forza Horizon 4 بوده که کاربران با جست‌و‌جوی فراوان آن را یافت کرده‌اند. در تصویر مذکور، اوتومبیل Warthog از سری بازی Halo را مشاهده می‌کنیم که در Forza Horizon 4 وجود دارد. البته اضافه شدن این اوتومبیل به تنهایی نکته عجیبی نبوده و می‌تواند به عنوان یک محتوای اضافی عرضه شود. اما ماجرا از آن جا آغاز شده که در سمت راست تصویر یافت شده، یک سفینه فضایی و در سمت چپ تصویر یک حلقه مربوط به بازی Halo، دیده می‌شود. پس با این تفصایر نتیجه می‌گیریم که موضوع مطرح شده، فقط مربوط به یک اوتومبیل اضافی نبوده بلکه احتمالا یک رویداد یا یک مرحله مجزا که با بازی Halo ارتباط دارد، در بازی وجود خواهد داشت.

در ادامه وجود یک مدرک دیگر که البته از قبل یافت شده بود، میزان اعتبار شایعه جدید را افزایش می‌دهد. در تصویر نقشه بازی که قبلا توسط کاربران منتشر شده بود، ما در گوشه نقشه بازی و در کنار یکی از سواحل طراحی شده، یک علامت خاص را مشاهده کردیم که در واقع نشان‌گر یک سفینه فضایی خاص بود. همچنین کمی قبل‌تر بعضی از طرفداران و بازیکنان Forza Horizon 4، با جست‌و‌جو و تحقیق در فایل‌ها و پوشه‌های اولیه بازی به تعدادی اطلاعات جزئی از سری بازی Halo دست یافته بودند و ادعا می‌کردند که یک مرحله جداگانه و مرتبط با سری بازی Halo، در Forza Horizon 4 وجود خواهد داشت.

در حال حاضر با توجه به انتشار این تصویر جدید از بازی، برخی از کاربران عقیده دارند که مرحله مرتبط با Halo، به ماموریت The Silent Cartographer در بازی Halo: Combat Evolved اشاره دارد. در جریان این مرحله، کاربران بعد از خارج شدن از سفینه بازی، به سمت اوتومبیل Warthog خواهند رفت و در سواحل نقشه بازی به کاوش می‌پردازند.

بازی Forza Horizon 4 در تاریخ ۱۰ مهر سال ۱۳۹۷ (۲ اکتبر سال ۲۰۱۸) به طور رسمی برای پلتفرم‌های ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa