نسخه‌ی اکس‌باکس وان عنوان Metro Exodus به همراه نسخه بازسازی اولین عنوان از سری Metro، یعنی Metro 2033 Redux، برای پیش‌خرید و پیش‌دانلود در دسترس قرار گرفت. حال شما می‌توانید هر دو نسخه معمولی و Gold Edition بازی (که شامل یک Expansion Pass برای Metro Exodus می‌شود) را قبل از عرضه بازی در فوریه سال […]

پیش‌خرید نسخه اکس‌باکس وان عنوان Metro Exodus در دسترس قرار گرفت

نسخه‌ی اکس‌باکس وان عنوان Metro Exodus به همراه نسخه بازسازی اولین عنوان از سری Metro، یعنی Metro 2033 Redux، برای پیش‌خرید و پیش‌دانلود در دسترس قرار گرفت. حال شما می‌توانید هر دو نسخه معمولی و Gold Edition بازی (که شامل یک Expansion Pass برای Metro Exodus می‌شود) را قبل از عرضه بازی در فوریه سال آینده میلادی پیش‌خرید کنید.

مایکروسافت اعلام کرده است که اگرچه شما قادر به پیش‌دانلود دیتای بازی هستید، با این وجود تا زمان عرضه بازی در تاریخ مشخص شده، قادر به تجربه آن نخواهید بود.

در ادامه می‌توانید توضیحاتی که در خصوص نسخه Gold Edition بازی ارائه شده است را مطالعه نمایید:

همین حالا Metro Exodus را پیش‌خرید کنید و هم‌زمان با عرضه بازی، Metro 2033 Redux را نیز دریافت کنید. نسخه Gold Edition بازی شامل یک Expansion Pass برای Metro Exodus خواهد بود و دسترسی شما را به تمامی ماجراجویی‌ها در حیات وحشی روسی و آخر‌الزمانی آن فراهم می‌کند. محتویات موجود هنوز در حال تعیین شدن است؛ ولی انتظار تجربه یک عنوان اکشن داستان محور با ساعت‌ها تجربه تک‌نفره درگیر‌کننده با بالاترین کیفیت را داشته باشید.

Metro Exodus یک عنوان حماسی و داستا‌ن محور در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط ۴A گیمز (۴A Games) توسعه یافته و شامل مبارزاتی مرگبار و مخفی‌کاری همراه با اکتشاف و بقا در یکی از درگیرکننده‌ترین جهان‌هایی است که تا به حال خلق شده است.

در جریان مراحلی گسترده و غیرخطی، حیات‌وحش روسیه را جستجو کنید و یک داستان جذاب را که یک سال تمام طول کشیده و بهار، تابستان، پاییز و زمستانی هسته‌ای را شامل می‌شود، دنبال کنید. Metro Exodus با الهام از رمان‌های Dmitry Glukhovsky، داستان Artyom را در بزرگ‌ترین ماجراجویی Metro تا به این تاریخ، ادامه می‌دهد.

به سفری باورنکردنی ملحق شوید – سوار بر Aurora، یک سیستم لوکوموتیو فوق پیشرفته شده و همراه با تعدای دیگر از بازماندگان به دنبال یافتن زندگی جدیدی در شرق باشید.

یک عنوان سندباکس در سبک بقا را تجربه کنید – یک داستان گیرا که بخش‌های مختلف گیم‌پلی کلاسیک Metro را در مراحلی بزرگ و غیرخطی، با هم ترکیب کرده است.

یک جهان زیبا و بی‌رحم – در حیات وحش آخرالزمانی روسیه گشت و گذار کنید؛ جهانی همراه با چرخه کامل روز و شب و آب و هوای پویا.

مبارزات مرگبار و مخفی‌کاری – جهان بازی را جستجو کرده و شروع به ساخت و ساز کنید تا مجموعه منحصر به فرد خود را از سلاح‌های دست‌ساز داشته باشید. با انسان‌ها و دشمنان جهش‌یافته در نبردهایی جذاب و تاکتیکی، مبارزه کنید.

تصمیمات شما سرنوشت همراهانتان را تعیین خواهد کرد – تمام همراهان شما در جریان این سفر زنده نخواهند ماند؛ تصمیمات شما پیامدهایی در داستان جذاب بازی خواهد داشت که ارزش تکرار بازی را بسیار بالا می‌برد.

بی‌نقص بودن در زمینه اتمسفر و درگیرکننده بودن بازی – سوسوی یک شمع در تاریکی، وجود یک شکاف برروی ماسک یخ‌زده‌ی شما، ضجه‌های یک جهش‌یافته در تاریکی شب؛ Metro، متفاوت با هر بازی دیگری شما را در خود غرق خواهد کرد.

Metro Exodus برای عرضه در تاریخ جمعه ۳ اسفند ماه ۱۳۹۶ (۲۲ فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی) برنامه‌ریزی شده است. بازی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای پیگیری سایر اخبار مربوط به بازی می‌توانید به این آدرس مراجعه نمایید.

منبع متن: gamefa