قطعاً با دیدن تریلر گیم‌پلی فوق‌العاده جذاب و هیجان انگیز DOOM Eternal، متوجه تغییرات صورت گرفته در حرکات و قدرت شخصیت اصلی بازی شده‌اید. حال در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Gamereactor، آقای هوگو مارتین (Hugo Martin)، مدیر نو‌آوری DOOM Eternal، توضیحات بیشتری را در این مورد ارائه داده است. آقای مارتین اعلام کرد که سریع‌‌تر […]

شخصیت بازی DOOM Eternal سریع‌تر و قوی‌تر از همیشه است

قطعاً با دیدن تریلر گیم‌پلی فوق‌العاده جذاب و هیجان انگیز DOOM Eternal، متوجه تغییرات صورت گرفته در حرکات و قدرت شخصیت اصلی بازی شده‌اید. حال در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Gamereactor، آقای هوگو مارتین (Hugo Martin)، مدیر نو‌آوری DOOM Eternal، توضیحات بیشتری را در این مورد ارائه داده است.

آقای مارتین اعلام کرد که سریع‌‌تر و قدرتمند‌تر کردن DOOM Slayer یکی از اهداف تیم توسعه دهنده بوده است.

DOOM Slayer حالا یک ابزار پرتاب کننده برروی شانه خود دارد که بسیار عالی است. منظورم این است که هدف ما، سریع‌‌تر و قوی‌تر کردن وی است. حالا زمانی‌ که با ابزار پرتاب کننده، از نارنجک یا شعله افکن استفاده می‌کنید، دیگر نیاز نیست دست خود را از روی ماشه تفنگ بردارید؛ می‌توانید این کار را به صورت همزمان انجام دهید.

همچنین آقای مارتی استراتون (Marty Stratton)، کارگردان بازی، اشاره کرد که آن‌ها برای بهبود جریان بازی، ویژگی Dash را جایگزین Crouch کرده‌اند.

[این] به طور کلی حس بازی را به شکلی خوب تغییر می‌دهد. شما را قادر می‌سازد تا با استفاده از Dash، یک glory kill انجام داده و فضای بزرگ‌تری را پوشش دهید. ترکیب این ویژگی با قلاب گوشت، گرپلینگ هوک (grapple hook) نصب شده برروی super shotgun، سطح جدیدی از بهبود‌ها را به مبارزه DOOM می‌آورد.

البته در مورد شمشیری که در انتهای تریلر به نمایش درآمد نیز توضیحاتی ارائه شد؛ توسعه دهندگان اعلام کردند که بازی‌بازان با استفاده از این سلاح می‌توانند تعداد بیشتری از دشمنان را از بین برده و با سرعت بیشتر در محیط حرکت کنند.

عنوان مورد انتظار DOOM Eternal در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما برای عرضه برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده است.

عنوان مورد انتظار DOOM Eternal در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما برای عرضه برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده است.

منبع متن: gamefa