اخیرا طی یک اقدام بسیار جالب از سوی شرکت سونی، یک قطار در مترو با محوریت بازی Marvel’s Spider-Man راه‌اندازی شده که نظر همگان را به خود جلب کرده است. امروز مردم شهر منهتن (Manhattan) و نیویورک (New York City)، شاهد تماشای یک رویداد و یا اتفاق بسیار جالب در مترو شهر بودند که بدون […]

راه‌اندازی قطاری در مترو با محوریت بازی Spider-Man

اخیرا طی یک اقدام بسیار جالب از سوی شرکت سونی، یک قطار در مترو با محوریت بازی Marvel’s Spider-Man راه‌اندازی شده که نظر همگان را به خود جلب کرده است.

امروز مردم شهر منهتن (Manhattan) و نیویورک (New York City)، شاهد تماشای یک رویداد و یا اتفاق بسیار جالب در مترو شهر بودند که بدون شک رضایت و خوشحالی طرفداران بازی Spider-Man را به همراه دارد. با توجه به نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی موردانتظار Marvel’s Spider-Man، اخبار و اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر می‌شود و یقینا تیم سازنده بازی یعنی استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) و شرکت سونی، می‌خواهند که بازی مذکور بیش‌ترین فروش را در بین دیگر عناوین رقیب داشته باشد. به همین علت با فاصله تقریبا یک ماهه از انتشار بازی Marvel’s Spider-Man، شرکت سونی یک قطار جالب با محوریت بازی Spider-Man در منهتن راه‌اندازی کرده است تا تمامی مردم شهر، بتوانند در یک روز کاری خود و در حین استفاده از مترو، شاهد نمایش جالب این بازی در سطح شهر باشند.

به نظر می‌رسد که سونی با این اقدام جدید، در واقع یک قدم تبلیغاتی برداشته و قصد دارد تا از این راه فروش موفق بازی را تضمین کند. در هر قسمت از این قطار زیبا، می‌توانید شخصیت مرد عنکبوتی را مشاهده کنید. همچنین بر روی صندلی‌های این قطار، اطلاعاتی جالبی وجود دارد. اطلاعاتی مثل روزنامه‌های جدید معروف، جزئیاتی راجب شخصیت Spider-Man و البته دفترچه تصاویر بازی که تا یک ماه دیگر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین اگر شما یکی از شنونده‌های برنامه رادیویی جان جانا جیمزون (John Jonah Jameson’s) یعنی “Just the Facts” باشید، می‌توانید اتفاقات و اخبار آن را به صورت متنی و نوشتاری در روزنامه‌های مخصوص این قطار، مطالعه یا مشاهده کنید.

نا گفته نماند که قطار مذکور با محوریت بازی Marvel’s Spider-Man، در خطوط Times Square و Grand Central station فعالیت می‌کند.

در نهایت می‌توانید تصاویری از این قطار جالب تماشا کنید:

از دیگر اخبار جدید این بازی، می‌توان به انتشار تریلر زمان عرضه Marvel’s Spider-Man اشاره کرد که بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی به تصویر کشیده شده و می‌توانید یک آشنایی کوتاهی با صدای شخصیت Silver Sable داشته باشید. جزئیات بیشتر راجب این خبر در اینجا قابل مطالعه است.

بازی Marvel’s Spider-Man در تاریخ جمعه ۱۶ شهریور ماه سال ۱۳۹۷ (۷ سپتامبر ۲۰۱۸) به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa