فروشگاه اگزو در پایان این هفته با سبدی از تخفیف های متنوع و مناسب به میان شما آمده و امیدواریم بتواند نظر شما را جلب کند. برای اطلاع از آخرین تخفیف ها٬ موجودی ها می توانید در کانال تلگرام اگزو به نشانی @exogame و از طریق ادمین های کانال یا از طریق ایمیل info(at)exo.ir و یا شماره تلفن ۰۲۱-۸۸۹۴۶۵۶۱ ما در ارتباط باشید:

تخفیفات آخر هفته فروشگاه اگزو

کیبورد گیمینگ رپو مدل V720

رپو این بار برای گیمرها یک سورپرایز طراحی کرده: کیبورد گیمینگ V720

این کیبورد با بهره گیری از کلیدهای مکانیکال تا عمر ۶۰ میلیون ضربه برای آن پیش بینی می شود.  داشتن ۱۰۳ کلید و تجهیز آن ها بهLED‌ هایی که  که هریک می‌توانند 16.8 میلیون رنگ تولید کند آن را تبدیل به رقیبی درخور توجه کرده است یکی از مزایای کیبورد V720حافظه‌ی داخلی آن است. تمام تنظیماتی که روی کیبورد انجام می‌دهید، روی این حافظه‌ی داخلی قابل ذخیره‌شدن هستند و می‌توانید از کیبوردتان با تنظیمات اختصاصی خودتان در کامپیوترهای دیگر استفاده کنید.

نام محصول

قیمت

کیبورد V720

۸۴۰ هزار تومان

۷۶۰ هزار تومان

موس گیمینگ رپو مدل V16

موس «V16» محصولی از شرکت «رپو» است که از طریق درگاه USB به رایانه متصل می‌شود. این ماوس دارای شش کلید برای انجام فعالیت‌های کامپیوتری است که باعث سریع‌تر انجام پذیرفتن کارها می‌شود. شرکت رپو نوع سنسور اپتیکال با حداکثر دقت 2000 دی‌پی‌آی را برای ماوس V16 در نظر گرفته است. یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای بسیاری از کاربران سرعت انتقال اشاره‌گر ماوس از قسمتی به قسمت دیگر صفحه‌نمایش است. هر چه میزان DPI در یک ماوس مقدار زیادتری باشد، این سرعت هم بیشتر خواهد بود.

نام محصول

قیمت

موس V16

۱۹۰ هزار تومان

۱۴۲ هزار تومان

موس گیمینگ Msi DS300

موس گیمینگ Intercedptor DS300 از سری محصولات گیمینگ MSI است که طراحی ارگونومیک و قابلیت تغییر وزن با وزنه های کوچک جهت تغییر مرکز ثقل را داراست.

بنا به گفته ی کمپانی ام اس آی این موس برای آن طراحی شده تا بتواند راحتی را برای گیمرهای راست دست تضمین نماید. داشتن شش کلید قابل برنامه ریزی از ویژگی هایی است که می تواند برای برخی بازی ها آن راغ مناسب جلوه دهد. این موس با اتصال با سیم از نوع usb دقتی تا 82۰۰ dpi را تامین می کند.

نام محصول

قیمت

موس DS300

۳۶۰ هزار تومان

۳۲۰ هزار تومان

هدست رپو مدل S200

روی صندلی خود بنشینید، ریلکس کنید و از موسیقی دلخواه خود لذت ببرید. هدست رپو مدل اس 200 مانند دستکشی که روی دست می نشیند بر روی گوش شما ست می شود و از نسخه 4.1 بلوتوث بهره می برد. سیگنال های صوتی بطور شفاف در دامنه 10 متر و بصورت 360 درجه پخش می شوند.با این هدست می توانید 20 ساعت مداوم آهنگ گوش کنید. همچنین باید از طراحان این هدست بخاطر ظاهر زیبا، مواد مرغوب بکار رفته در آن و حذف نویز پس زمینه یک تشکر ویژه نماییم.

نام محصول

قیمت

هدست S200

۳۷۰ هزار تومان

۳۴۰ هزار تومان

ایرفون رپو مدل EP30

رپو ایرفون ep30 را با بدنه ای آلومینیومی و البته سبک و زیبا طراحی و روانه بازار کرد. با این ایرفون می توانید صدایی درخشان و واضح را به گوش بسپارید.

نام محصول

قیمت

ایرفون Ep30

۷۵ هزار تومان

۶۴ هزار تومان

موس گیمینگ ایفورتک مدل Bloody AL90

نام محصول

قیمت

موس Al90

۳۸۰ هزار تومان

۳۳۰ هزار تومان

موس و کیبورد رپو مدل ۸۰۰۰

نام محصول

قیمت

دسکتاپ ۸۰۰۰

۲۲۵ هزار تومان

۲۰۵ هزار تومان

 

باندل کنسول ps4 Slim 1TB همراه دو بازی فیزیکی

بر خلاف ایکس‌باکس وان اس، پلی‌استیشن 4 اسلیم، هیچ تفاوتی از لحاظ سخت‌افزاری با پلی استیشن ۴ فت ندارد. این کنسول، فقط و فقط یک نسخه کوچک‌تر شده از کنسول پلی‌استیشن 4 است که کم‌صدا تر و خنک‌تر کار می‌کند و از لحاظ عملکرد هیچ تفاوتی با پلی‌استیشن 4 ندارد. از لحاظ ابعاد، در کنسول پلی‌استیشن 4 اسلیم، ما شاهد یک بدنه کوچک‌تر هستیم. هم‌چنین دیگر خبری از لبه‌های تیز نیست و این کنسول در گوشه‌ها،‌ دارای انحنا است. در نگاه اول،‌ به نظر می‌رسد پلی‌استیشن 4 اسلیم از نسخه قدیمی خود، خیلی کوچک‌تر باشد.

این کنسول همراه با گارانتی ۱۸ ماهه و دو بازی فیزیکی پلمپ آنچارتد ۴ و Horizon Zero Dawn:Complet Edition به فروش می رسد.

نام محصول

قیمت

Ps4 slim 1TB+2 Games

۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

بازی Gran Turismo Sport  مخصوص ps4

بازی Gran Turismo Sport یک بازی شبیه سازی اتومبیل رانی است که با تغییراتی که در خود ایجاد کرده می تواند سبک جدیدی از ریسینگ را به نمایش بگذارد.

  نسخه پیش رو سیزدهمین نسخه از سری بازی های گرن توریسمو است  که از سال ۲۰۱۵ ساختش آغاز شد و قرار بود در سال ۲۰۱۶ عرضه شود اما این کار تا سال ۲۰۱۷ به تعویق افتاد. 

نام محصول

قیمت

Gran Turismo-R2

۱۴۵ هزار تومان

۱۰۵ هزار تومان

Xbox One 500GB کارکرده

فروش کنسول Xbox One با هارد 500 گیگابایت؛ کنسول به هیچ عنوان سابقه کپی خور شدن و بن شدن را ندارد. کنسول در حد آکبند هست و کاملا سالم می‌باشد. همچنین خریداران می‌توانند از 48 ساعت مهلت تست نیز بهره‌مند شوند. این کنسول بصورت رایگان به تمامی نقاط ایران ارسال خواهد شد و زمان ارسال بلافاصله بعد از ثبت سفارش است.

نام محصول

قیمت

Xbox One 500GB کارکرده

۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان

۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

همچنین فروشگاه اگزو قصد دارد از ۳۱ مرداد تا ۸ شهریور در جشنواره غدیر برای هر روز یکی از محصولات جذاب گیمینگ خود را با تخفیف ویژه به علاقه مندان عرضه نماید.

ضمنا با تشکر از همه عزیزانی که در انتخاب شعار فروشگاه اگزو حضور داشتند و با پیامهای پر انرژی خود ما را بیش ار پیش به ادامه مسیر امیدوار کردند باطلاعتان می رسانیم که پروسه ی انتخاب شعار پس از پایان مسابقه آغاز شد و بزودی با انتخاب بهترین گزینه جایزه فرد مورد نظر نیز برای ایشان ارسال خواهد شد.

منبع متن: pardisgame