از آن جایی که در حال نزدیک شدن به تاریخ انتشار نسخه غربی عنوان Monster Hunter Generations Ultimate هستیم، کپکام (Capcom) تصمیم گرفته است تا مانند نسخه ژاپنی این بازی، یک نسخه دمو دیگر را نیز در اختیار طرفداران این سری در غرب قرار دهد. اطلاعات خیلی زیادی در مورد این نسخه منتشر نشده اما […]

نسخه دمو Monster Hunter Generations Ultimate امروز منتشر خواهد شد

از آن جایی که در حال نزدیک شدن به تاریخ انتشار نسخه غربی عنوان Monster Hunter Generations Ultimate هستیم، کپکام (Capcom) تصمیم گرفته است تا مانند نسخه ژاپنی این بازی، یک نسخه دمو دیگر را نیز در اختیار طرفداران این سری در غرب قرار دهد.

اطلاعات خیلی زیادی در مورد این نسخه منتشر نشده اما کپکام از طریق حساب رسمی توئیتر خود به برخی از سوالات طرفداران پاسخ داده است؛ برای مثال، امکان بازی به صورت آنلاین و محلی در نسخه دمو وجود دارد. همچنین اگر نسخه ارائه شده مشابه دموی ژاپنی این بازی باشد، باید منتظر مبارزه با سه هیولا غول پیکر با استفاده از ۱۴ سلاح مختلف و سه سبک مبارزه باشیم.

با کمک نسخه رایگان دمو Monster Hunter Generation Ultimate در (۱۶ آگست ۲۰۱۸ میلادی) به هر۶ استایل شکار و همچنین قابلیت‌های جدید Prowler مسلط شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نسخه غربی این عنوان می‌توانید به این‌جا مراجعه کنید. البته باید به شما هشدار دهیم که نسخه‌ دمو عناوین Monster Hunter هیچگونه بخش آموزشی‌ای را شامل نمی‌شوند. بلکه شخصیت‌هایی از پیش ساخته شده را در اختیار شما قرار می‌دهند تا با هیولا‌های ارائه شده مبارزه کنید. پس اگر می‌خواهید با این سری از بازی‌ها بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم تعدادی ویدئو آموزشی را از طریق یوتیوب مشاهده کنید.

عنوان Monster Hunter Generations Ultimate در تاریخ ۶ شهریور ماه ۱۳۹۷ (۲۸ آگست ۲۰۱۸ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع متن: gamefa