بازی Sniper Ghost Warrior Contracts به صورت رسمی توسط CI Games معرفی شد

ساعاتی پیش بازی Sniper Ghost Warrior Contract به صورت رسمی توسط CI Games معرفی شد؛ به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، این عنوان که در سال 2019 برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد، بازیکنان را به سیبری و سرزمین‌هایی ناشناخته و خطرناک خواهد برد.

پیش از این CI Games اعتراف کرده بود که با انتخاب‌کردن طراحی جهان‌باز در نسخه قبلی رویکردی اشتباه را درپیش گرفته بوده و اکنون به نظر می‌رسد که آن‌ها به حرف‌های پیشین خود پایبند هستند چرا که Sniper Ghost Warrior Contracts شامل سناریوهایی براساس ماموریت خواهد بود. در بخش تک‌نفره، از بازیکنان خواسته می‌شود تا اهداف اصلی بازی را به اتمام برسانند؛ و در کنار آن‌ها یک سری اهداف ثانویه و جانبی نیز وجود خواهد داشت که در صورت تکمیل آن‌ها، ارزش قرارداد افزایش خواهد یافت.

براساس گفته‌های توسعه‌دهندگان، گیم‌پلی بازی هنوز دست بازیکنان را برای کشتن اهداف باز خواهد گذاشت که ارزش تکرار ماموریت‌های را بیشتر می‌کند. هم‌چنین حالت‌هایی برای بخش‌ چندنفره بازی وجود خواهد داشت، اگرچه اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است.در آخر شایان ذکر است که بازی توسط یک موتور بهینه‌تر ساخته خواهد شد و شاهد فریم‌ریتی پایدارتر و صفحه‌های بارگذاری کوتاه‌تری خواهیم بود.

مدیر اجرایی CI Games یعنی "مِرک تیمینسکی" (Marek Tymiński) در این مورد گفت:

"دیدن انگیزه تیم و اینکه آن‌ها به سختی برروی بازی بعدی ما کار می‌کنند واقعا هیجان‌انگیز است. این بار آن‌ها مجبور نیستند از هیچی شروع کنند و اکنون می‌توانند – علاوه بر توسعه و ساخت محتویات جدید – زمان بیشتری را برای بهبود چیزهایی که پیش از ساخته‌اند صرف کنند. "

"ما در ساخت  Sniper Ghost Warrior 3 بسیار جاه‌طلب بودیم ولی اکنون متوجه خطاهای خود شده‌ایم و از آن‌ها یاد گرفته‌ایم. Sniper Ghost Warrior Contracts بیش از پیش برروی یک گیم‌پلی پایدار و طراحی ماموریت‌ها به صورت باز تمرکز خواهد داشت که تیم ما نیز احساس بسیار خوبی در این مورد دارد؛ البته بازی در یک دنیای جهان‌باز جریان نخواهد داشت. Contracts بیشتر در مورد تاکتیک و روش حمله خواهد بود و تجربه‌ای متمرکز‌‌تر را ارائه خواهد کرد. بازی هم در بخش تک‌نفره و هم در حالت‌های مختلف بخش چندنفره، ارزش تکرار بالایی خواهد داشت. "

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame