بازیکنی به اسم Gingi بسته‌ الحاقی بازی محبوب World of Warcraft را تنها در ۴ ساعت و ۱۷ دقیقه به پایان رساند. این بازیکن در حالی به سطح ۱۲۰ رسید که حداقل زمان تخمینی برای آن ۷ ساعت بوده است، آن هم برای سریع‌ترین بازیکنان سری WoW. با این رکورد تیم Gingi که شامل دو […]

بازیکنی تنها در ۴ ساعت به بالاترین سطح بسته الحاقی World of Warcraft رسید

بازیکنی به اسم Gingi بسته‌ الحاقی بازی محبوب World of Warcraft را تنها در ۴ ساعت و ۱۷ دقیقه به پایان رساند. این بازیکن در حالی به سطح ۱۲۰ رسید که حداقل زمان تخمینی برای آن ۷ ساعت بوده است، آن هم برای سریع‌ترین بازیکنان سری WoW. با این رکورد تیم Gingi که شامل دو بازیکن دیگر نیز به غیر از خود او بوده، با اختلاف زمانی حدود ۳ ساعت از بقیه‌ی بازی‌بازان این سری جلو افتاده‌ است.

در گذشته بازیکنان می‌توانستند با انجام بعضی ماموریت‌ها و یا از بین بردن بعضی دشمنان خاص که به طور غیر‌معقولی سطح شخصیت شما را بالا می‌برد، سریع به بالاترین سطح ممکن در بازی برسند. ولی اینطور که پیداست تیم Gingi به این کار‌ها اعتقادی ندارد و تنها با برنامه‌ریزی درست برای انجام ماموریت‌های مختلف توانسته که به این سطح از بازی برسد.

Gingi قبل از انتشار بسته‌ی الحاقی تعدادی ماموریت را آماده کرده‌ بود تا به محض اینکه این بسته منتشر شد، بتواند آن ماموریت‌ها را تکمیل کند. البته این بازیکن از هوش خود نیز در این مورد استفاده کرده‌ بود. او شخصیت اصلی خود را که یک شکارچی (Hunter) بود به یک نژاد دیگر (Druid) تغییر داد تا سرعت حرکت شخصیتش بیشتر شود و بتواند در مدت زمان کم‌تری مسافت‌های طولانی را طی کند. شما از همین الان می‌توانید منتظر باشید گروه Gingi که هم‌اکنون به یکی از مشهور‌ترین گروه‌های سری بازی‌های WoW تبدیل شده‌ است، به سراغ شکستن رکورد‌های جدیدی در این عنوان برود.

Battle for Azeroth هفتمین بسته‌الحاقی بازی WoW است که در تاریخ ۲۳ مرداد سال ۹۷ (۱۴ آگوست) منتشر شد.

منبع متن: gamefa