مرحله‌ی گروهی هشتیمن دوره از مسابقات جهانی Dota 2 شب گذشته با برگزاری دور اول مسابقات آغاز شد. در مرحله‌ی گروهی مسابقات که در ۴ روز برگزار می‌شود، ۱۸ تیم راه یافته به The International 2018 در دو گروه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. در هر گروه ۴ تیم نخست به Upper Bracket صعود کرده […]

نتایج روز اول مسابقات TI8

مرحله‌ی گروهی هشتیمن دوره از مسابقات جهانی Dota 2 شب گذشته با برگزاری دور اول مسابقات آغاز شد. در مرحله‌ی گروهی مسابقات که در ۴ روز برگزار می‌شود، ۱۸ تیم راه یافته به The International 2018 در دو گروه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. در هر گروه ۴ تیم نخست به Upper Bracket صعود کرده و تیم‌های پنجم تا هشتم به Lower Bracket فرستاده خواهند شد. در پایان مرحله‌ی گروهی، دو تیم آخر هر گروه از دور مسابقات حذف خواهند شد.

مرحله‌ی گروهی مسابقات از شب گذشته آغاز شده و به مدت ۴ روز ادامه خواهد یافت. پس از پایان این مرحله، تیم‌ها چند روزی را استراحت خواهند کرد و از دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده، مرحله‌ی اصلی مسابقات آغاز خواهد شد. فینال این مسابقات در روز شنبه ۲۵ آگست برگزار می‌شود و برنده‌ی مسابقات، جایزه‌ی ۱۰ میلیون دلاری (این مبلغ ممکن است در روزهای آینده افزایش یابد) را با خود به خانه خواهد برد. در حال حاضر مجموع جوایر پرداختی به تیم‌های شرکت‌کننده معادل ۲۴ میلیون دلار است و ممکن است در روزهای پایانی شاهد افزایش این مبلغ نیز باشیم. نحوه‌ی توزیع جوایز را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

در جریان این مسابقات در شب گذشته، ۴۰ بازی (۲۰ مسابقه‌ی BO2 ) برگذار شده است که نتیجه‌ی این بازی‌ها را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

جدول مسابقات در پایان روز اول به شکل زیر است:

در جریان مسابقات روز اول، هیروی Enchantress بیشتر از دیگر هیروهای بازی Ban شده است. از مجموع ۴۰ بازی برگزار شده، این هیرو در مجموع در ۳۶ بازی حضور داشته است که در این میان، تیم‌های مختلف ۲۹ بار این هیرو را Ban کرده‌اند. این هیرو مجموعا ۷ بار Pick شده است. ۸۵ درصد از بازی‌هایی که هیروی Enchantress در آن حضور داشته است به نفع این هیور به پایان رسیده است. در جریان مسابقات دیشب، هیروی Wrath King با حضور در ۱۹ بازی مختلف، در صدر جدول هیروهای Pick شده قرار گرفته است ولی تنها در ۳۷ درصد از بازی‌ها، این هیرو موفق به کسب پیروزی شده است. جداول تحلیل آمار هیروهای Pick و Ban شده را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

مسابقات جهانی Dota 2 امشب با برگزاری دور دوم مسابقات ادامه خواهد یافت. این مسابقات از ساعت ۸:۳۰ دقیقه‌ی امشب آغاز و تا ساعت ۶:۳۰ دقیقه‌ی بامداد فردا ادامه خواهند یافت. برنامه‌ی کامل این مسابقات را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. (ساعت‌های نوشته شده در تصاویر به وقت ایران هستند). این مسابقات را می‌توانید به صورت زنده از بخش Watch خود بازی و یا وبسایت و نرم‌افزار Twitch دنبال کنید.

منبع متن: gamefa