از اوایل سال جاری، شایعاتی مبنی بر در دست ساخت بودن نسخه‌ی جدید کنترلر مخصوص ایکس‌باکس وان به نام Elite v2 منتشر شدند که بعدها نیز با لو رفتن قابلیت‌های احتمالی آن، این شایعات رنگ واقعی‌تری به خود گرفتند. البته باوجود این‌که مایکروسافت پیش‌تر وجود چنین کنترلری را تکذیب کرده بود اما هرچه زمان بیشتر گذشت، […]

شایعه: کنترلر Elite v2 در ماه اکتبر عرضه خواهد شد

از اوایل سال جاری، شایعاتی مبنی بر در دست ساخت بودن نسخه‌ی جدید کنترلر مخصوص ایکس‌باکس وان به نام Elite v2 منتشر شدند که بعدها نیز با لو رفتن قابلیت‌های احتمالی آن، این شایعات رنگ واقعی‌تری به خود گرفتند. البته باوجود این‌که مایکروسافت پیش‌تر وجود چنین کنترلری را تکذیب کرده بود اما هرچه زمان بیشتر گذشت، شایعات بیشتری منتشر شدند.

به تازگی تام وارن (Tom Warren)، سردبیر ارشد وب‌سایت مطرح The Verge، طی توییتی در حساب شخصی خود ادعا کرده است کنترلر جدید ایکس‌باکس وان موسوم به Elite v2 که با نام رمزی “Washburn” شناخته می‌شود، در ماه اکتبر (بین ماه‌های مهر و آبان) سال جاری و با قیمت ۱۴۹ دلار توسط خرده‌فروشی‌ها عرضه خواهد شد. قیمتی که وارن اعلام کرده، همان قیمتی است که مایکروسافت در زمان عرضه‌ی کنترلر Elite برروی آن گذاشته بود؛ بنابراین ادعای وارن کمی منطقی‌تر از سایر شایعات به نظر می‌آید.

نکته‌ی قابل توجه دیگر این است که اگر کنترلر Elite v2 قبل از سال جدید و در ماه اکتبر عرضه شود، زمان زیادی تا معرفی رسمی آن باقی نمانده است و در این صورت به نظر می‌رسد رویداد Gamescom که هفته‌ی آینده برگزار می‌شود مکان مناسبی برای این کار باشد. باتوجه به قیمت بالای احتمالی این کنترلر، اگر قدرت خرید آن را ندارید می‌توانید نگاهی به کنترلر Sport White Edition که ماه گذشته برای ایکس‌باکس وان معرفی شد و از قیمت کم‌تری برخوردار است بیندازید.

منبع متن: gamefa