امروز استودیو CI Games، توسعه‌دهنده سری بازی‌های Sniper Ghost Warrior از نسخه جدید این بازی با نام Contracts رونمایی کرد. استودیو CI Games اعلام کرد که بازی Sniper Ghost Warrior Contracts در سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی از دو بخش تک‌نفره و چندنفره تشکیل می‌شود. CI Games در […]

بازی Sniper Ghost Warrior Contracts رسما معرفی شد

امروز استودیو CI Games، توسعه‌دهنده سری بازی‌های Sniper Ghost Warrior از نسخه جدید این بازی با نام Contracts رونمایی کرد.

استودیو CI Games اعلام کرد که بازی Sniper Ghost Warrior Contracts در سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی از دو بخش تک‌نفره و چندنفره تشکیل می‌شود. CI Games در تلاش است تا با ارائه ماموریت‌های نفس‌گیر، Sniper Ghost Warrior Contracts را به برترین بازی تک‌تیراندازی ساخته شده خود تبدیل کند. برخلاف Sniper Ghost Warrior 3، نسخه جدید یک عنوان جهان باز نیست و این‌بار شاهد یک بازی ماموریت محور خواهیم بود.

با اتمام هر مرحله جوایزی در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. بنابر گفته CI Games، بازی‌بازان در پیشبرد مراحل بازی آزاد خواهد بود، همچنین آن‌ها می‌توانند به منظور پیدا کردن راهی مناسب‌تر برای انجام هر ماموریت، در هر زمان به تکرار مراحل بپردازند.

مارِک تایمنسکی (Marek Tymiński) رئیس استودیو CI Games، احساسات خود در مورد Sniper Ghost Warrior Contracts را اینگونه بیان می‌کند.

این موضوع که تیم سازنده با انگیزه و تلاش فراوان در حال کار برروی بازی بعدی تک‌تیراندازی استودیو است، بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد. این‌بار آن‌ها مجبور نیستند تا از ابتدا روند توسعه را آغاز کنند. اکنون آن‌ها می‌توانند ضمن کار برروی محتوای جدید، زمان بسیار بیشتری را به بهبود بخش‌های مختلف بازی اختصاص دهند.

تایمنسکی خاطر نشان کرد که استودیو CI Games متعهد به اعمال خواسته‌ها و توصیه‌های طرفداران است. بنابر گفته او، استودیو از اشتباهات خود در بازی Sniper Ghost Warrior 3 درس گرفته و این‌بار شاهد یک بازی ماموریت محور با پایان‌هایی باز خواهیم بود. CI Games قصد دارد تا با دادن آزادی عمل به بازی‌بازان، آن‌ها را مجاب به تجربه دوباره ماموریت‌های بازی کند.

Sniper Ghost Warrior Contracts در سیبری روایت خواهد شد و به لطف چالش‌های طبیعی موجود در این منطقه خاص، شاهد ماموریت‌های متنوعی خواهیم بود.

منبع متن: gamefa