عنوان Assassin’s Creed Odyssey برای اولین بار در سری خود شامل یک قابلیت جذب سرباز می‌شود و شما در آن حتی می‌توانید دشمنان را هم به سپاه خود بیفزایید. حال شرکت Ubiosft اطلاعات بیشتری از این قابلیت منتشر کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از ComicBook، جاناتان دومنت (Jonathan Dumont) کارگردان بازی Assassin’s Creed Odyssey در مصاحبه‌ای با وب سایت Game Informer اعلام کرد که یک سیستم Nemesis‌ مانند بازی Shadow of War‌ در این بازی وجود خواهد داشت، با این تفاوت که شما به جای ارک‌ها می‌توانید سربازان دشمن را به نیروی خود بیاورید. شما می‌توانید دشمنانتان را شکست داده و در نبردهای آیندتان از آن‌ها استفاده کنید. این سیستم قرار است بسیار پیشرفته باشد و در تمام نقاط نقشه‌ی بازی قابل استفاده باشد.

شما برای قوی‌تر کردن ارتش خود، باید بسیار دقت کنید و تمام قدرت‌ها و جنبه‌های سربازی که می‌خواهید در اختیار خودتان در بیاورید، دقت کنید. مواردی همچون وفاداری، خشم و یا خستگی در سربازها بسیار مهم هستند و می‌توانند به پیروزی یا شکست شما ختم شوند. البته ممکن است برخی NPCها را نتوانید به سپاهتان اضافه کنید، دلیل این هم آن است که باید یک ماموریت خاص را انجام دهید تا بتواند آن را به ارتش خود بیاورید. پس با انجام آن ماموریت این کار برایتان امکان پذیر می‌شود.

همچنین شما در زیر می‌توانید اولین نمایش این بازی را از شهر زیبای آتن مشاهده کنید:


دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame