در ماه‌های اخیر عناوین بسیاری که سعی داشته‌اند در سبک بتل رویال خودی نشان بدهند، با شکست روبه‌رو شده‌اند و به نظر می‌رسد استودیوی موفق Hi-Rez و ساخته‌ی جدید آن‌ها، Realm Royal نیز از این قاعده مستثنی نبوده‌ است. این عنوان در تاریخ ۵ ژوئن به صورت نسخه‌ی دسترسی زودهنگام برروی پلتفرم استیم منتشر شد […]

بتل رویال باز هم قربانی گرفت | realm Royal نیز شکست خورد

در ماه‌های اخیر عناوین بسیاری که سعی داشته‌اند در سبک بتل رویال خودی نشان بدهند، با شکست روبه‌رو شده‌اند و به نظر می‌رسد استودیوی موفق Hi-Rez و ساخته‌ی جدید آن‌ها، Realm Royal نیز از این قاعده مستثنی نبوده‌ است.

این عنوان در تاریخ ۵ ژوئن به صورت نسخه‌ی دسترسی زودهنگام برروی پلتفرم استیم منتشر شد ولی با وجود حمایت‌های استریمرهایی همچون Ninja، این عنوان نتوانسته است نظر بازی‌بازان را به خود جلب کند. براساس اطلاعات و آمار منتشر شده از این عنوان، در کمتر از دو ماه ۹۴ درصد از بازی‌بازان دست از تجربه‌ی این بازی برداشته‌اند. در تاریخ ۱۰ ژوئن ۱۰۵ هزار بازی‌باز به انجام این بازی پرداخته بودند که این رقم در روز گذشته به ۵ هزار نفر کاهش یافته است.

عنوان Realm Royal کار خود را در ابتدا به عنوان یک مود در بازی موفق این استودیو یعنی Paladins آغاز کرد و سپس به صورت یک بازی مستقل برروی استیم منتشر شد. عنوان Realm Royal از چند جهت با دیگر بازی‌های سبک بتل رویال تفاوت دارد. در این عنوان که بیشتر برروی بازی تیمی تمرکز دارد، شاهد حضور ۵ شخصیت با قابلیت‌های متفاوت هستیم. همچنین در بازی از سیستم Crafting استفاده شده است که به بازی‌باز اجازه می‌دهد وسایل مورد نیاز خود را پس از یافتن مواد اولیه‌ی لازم، در محل‌های مخصوص بسازد. همچنین شما پس از مردن، به یک مرغ تبدیل می‌شوید و پس از گذشت زمانی خاص، به شرطی که در این زمان دوباره کشته نشوید، مجددا به بازی باز خواهید گشت.

همین چند روز پیش بود که استودیوی Hi-Rez اعلام کرد با هدف تمرکز بیشتر برروی عناوین خود، سه استودیوی جدید را راه‌اندازی کرده است. براساس این خبر، استودیوی Heroic Leap Games مسئولیت توسعه‌ی عنوان Realm Royal را به عهده گرفته بود و حال باید منتظر ماند و دید با توجه به شرایط پیش آمده، Hi-Rez چه تصمیمی در باره‌ی این عنوان و استودیوی HLG خواهد گرفت.

منبع متن: gamefa