مدتی پیش پس از ماه‌ها انتشار شایعه و حدس و گمانه زنی، نسخه‌ی کنسول Nintendo Switch بازی Diablo 3 توسط وب سایت Forbes‌ لو رفت. اکنون ما شاهد رونمایی از این بازی با نام Diablo III Eternal Collection به صورت رسمی هستیم و همچنین تریلری از این بازی نیز منتشر شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، عنوان Diablo III Eternal Collection شامل موارد ویژه و انحصاری نیز می‌شود. طبق گفته‌ی وب سایت Eurogamer، به نظر می‌رسد که این بازی در کنسول Nintendo Switch با فریم ریت 60 در ثانیه اجرا می‌شود و رزولوشن آن در حالت داک و بر روی تلویزیون یا مانیتور 960p و بر روی حالت دستی در 720p قرار دارد. هنوز مشخص نیست که این بازی از ویژگی Crossplay پشتیبانی می‌کند یا خیر. تهیه کننده‌ی این بازی، پیت استیلول (Pete Stilwell) به صورت رسمی اعلام کرده که هنوز این ویژگی برای بازی برنامه ریزی نشده است، هرچند که سازندگان بسیار علاقه دارند تا این مورد در بازی وجود داشته باشد.

Diablo III Eternal Collection علاوه بر اینکه شامل تمام بسته‌های الحاقی و گسترش دهنده‌ای که برای این بازی منتشر شده، شامل یک مجموعه‌ی مرتبط با سری Legend of Zelda و یکسری موارد انحصاری جذاب و منحصر به فرد و اختصاصی می‌شود.  همچنین شما می‌توانید بخش چند نفره‌ی Local بازی را به صورت 4 نفره و با استفاده از ویژگی Wireless Play انجام دهید. اگرهم علاقه دارید بخش آنلاین بازی را به همراه بازیکنان سراسر دنیا تجربه کنید، باید اشتراک سرویس بازی‌های آنلاین Nintendo Switch را تهیه کنید.

همچنین لازم به ذکر است که بدانید بعد از 15 سال، Diablo III اولین بازی ساخته شده توسط استودیوی Blizzard است که برای یک کنسول از شرکت Nintendo منتشر می‌شود. حال سوالی که پیش می‌آید این است که آیا بازی‌های دیگری از Blizzard برای Nintendo Switch منتشر می‌شود؟ با توجه به حرف‌های استیلول امکان عرضه‌ی عنوان شوتر محبوب Overwatch برای این کنسول وجود دارد، اما این احتمال برای عنوان Starcraft II کمتر است.

عنوان Diablo III Eternal Collection در سال میلادی جاری برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد و شما در زیر می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید:


دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame