به تازگی آقای مارک دارا (Mark Darrah)، تهیه کننده اجرایی Anthem، اطلاعات جدیدی را از جدیدترین بازی آنلاین اکشن نقش آفرینی بایوور (BioWare) منتشر کرده است. این توسعه دهنده در مورد سلاح‌ها، Gear‌ و غیره جزئیات تازه‌ای را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های میان سلاح‌‌ها و Gear این است که […]

جزئیات جدیدی از عنوان Anthem منتشر شد

به تازگی آقای مارک دارا (Mark Darrah)، تهیه کننده اجرایی Anthem، اطلاعات جدیدی را از جدیدترین بازی آنلاین اکشن نقش آفرینی بایوور (BioWare) منتشر کرده است. این توسعه دهنده در مورد سلاح‌ها، Gear‌ و غیره جزئیات تازه‌ای را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های میان سلاح‌‌ها و Gear این است که در واقع سلاح‌ها باید در دست نگه داشته شوند. درحالی که Gear درون زره Javelin شما قرار داده می‌شود. این موضوع باعث می‌شود تا تشخیص آن‌ها آسان باشد. برای شلیک از طریق سلاح، باید در حالت معلق باشید. در حالی که می‌توانید برخی از Gear‌ها را در حالت پرواز استفاده کنید.

آقای دارا توضیح داد که تمام stronghold‌ها (یکی از فعالیت‌هایی که پس از اتمام بخش داستانی در دسترس قرار می‌گیرد) زیر زمین نخواهند بود. همچنین وی اضافه کرد که حضور دشمنان برروی HUD بازی  مشخص شده است.

متأسفانه بازی Anthem از ماد پشتیبانی نخواهد کرد. با این‌که دارا دوست دارد تا از آن‌ها پشتیبانی کند اما در حال حاضر تکنولوژی آن در دسترس نیست.

همچنین چیز‌هایی را در مورد Lore بازی متوجه شدیم. طبق گفته دارا، خرابه‌هایی که در جهان بازی پراکنده شده‌اند متعلق به انسان‌ها و “چیز دیگری” هستند.

حالا که صحبت از Lore شد، باید اعلام کنیم که بازی دارای یک Codex – مانند چیزی که در سری Mass Effect دیدیم – است؛ این بخش از Lore فاقد صداگذاری خواهد بود.

آقای دارا به طور پیوسته در حال به اشتراک گذاری جزئیات جدید از Anthem است. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی به این‌جا مراجعه کنید.

عنوان Anthem در تاریخ جمعه ۳ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa