بازی از ماد‌ها پشتیبانی نمی‌کند با این حال خود "مارک دارا" علاقه دارد تا این اتفاق رخ دهد اما تکنولوژی مورد نیاز در حال حاضر وجود ندارد

BioWare در حال اماده شدن برای ارائه اخبار جدیدی در مورد بازی اکشن نفش‌افرینی تمام انلاین خود یعنی Anthem می‌باشد، در همین حین تهیه کننده ارشد بازی، "مارک دارا"(Mark Darrah)، همچنان به ارائه جزئیاتی از بازی در صفحه توییتر خود ادامه می‌دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، یکی از تفاوت‌های اصلی میان سلاح‌ها و تجهیزات موجود درون بازی این است که سلاح‌ها در دست نگه داشته می‌شوند در حالی که تجهیزات به زره جاولین شما متصل می‌شوند، این موضوع  تمایزی مناسب را ایجاد می‌کند. شما برای این که بتوانید با سلاح خود شکلیک کنید باید در هوا معلق و بی‌حرکت باشید، در حالی که بعضی از تجهیرات درون بازی در حال پرواز نیز شلیک می‌شوند.

در مورد قلعه‌های درون بازی ( که از فعالیت‌های پایانی بازی هستند) اطلاعاتی ارائه شده است، طبق این اطلاعات همه قلعه‌ها در زیر زمین قرار ندارند. همچنین ما این موضوع را دریافتیم که حضور دشمنان در نقشه کوچک موجود در HUD بازی نشان داده می‌شود.

بازی از ماد‌ها پشتیبانی نمی‌کند با این حال خود "مارک دارا" علاقه دارد تا این اتفاق رخ دهد اما تکنولوژی مورد نیاز در حال حاضر وجود ندارد.

همچنین ما اطلاعات جالبی در مورد داستان و افسانه‌های بازی دریافتیم که بر اساس آن‌ها، خرابه‌هایی که در بازی پراکنده شده‌اند متعلق به انسا‌ها و یک سری "موجودات دیگر" هستند.

علاوه بر این‌ها، درون بازی یک سری دست نوشته قدیمی مشابه به چیزی که در سری Mass Effect قرار داشت و اطلاعاتی در مورد پس زمینه بازی ارائه می‌داد، وجود دارد که البته به صورت صوتی وجود ندارند و فقط قابل خواندن هستند.

Anthem در تاریخ 3 اسفند 1397 برای PS4 ،Xbox One و PC منتشر می‌شود.

منبع متن: pardisgame