پس از معرفی شخصیت Clash برای بازی Rainbow Six Siege طرفداران با پشتکار خیلی خوبی به دنبال پیدا کردن دیگر اطلاعاتی در رابطه بازی به‌روزرسانی جدید این بازی هستند. با تشکر فراوان از این دوستان زحمت‌کش، نام اپراتور جدید بازی فاش شد و حالا یوبی‌سافت (Ubisoft) به طور رسمی این اپراتور را معرفی کرد : […]

اپراتور جدید Rainbow Six Siege: این‌بار در تیم مهاجم

پس از معرفی شخصیت Clash برای بازی Rainbow Six Siege طرفداران با پشتکار خیلی خوبی به دنبال پیدا کردن دیگر اطلاعاتی در رابطه بازی به‌روزرسانی جدید این بازی هستند. با تشکر فراوان از این دوستان زحمت‌کش، نام اپراتور جدید بازی فاش شد و حالا یوبی‌سافت (Ubisoft) به طور رسمی این اپراتور را معرفی کرد : Maveric.

پس از تایید شایعه‌های فراوانی که در مورد این اپراتور بود، یوبی‌سافت اطلاعات جدیدی نیز پیرامون او منتشر کرد. Maverick دارای سلاحی بسیار شبیه به آتش‌انداز به نام Blow Torch دارد و به وسیله‌ی آن در دیوار‌ها سوراخ و حفره ایجاد می‌کند. شاید بگویید که این قابلیت در دیگر اپراتور‌های بازی هم وجود داشت و لزومی به یک اپراتور جدید نبود ولی حفره‌هایی که Maverick ایجاد می‌کند با بقیه فرق دارد: تا پیش از این شما با سوراخ کردن دیوار قطعه‌ی کاملی از آن را از بین می‌بردید ولی با Maverick فقط حفره‌‎ای افقی بر روی دیوار ایجاد می‌شود که این امکان را به شما می‌دهد که موقعیتی عالی برای تیراندازی از پشت دیوار را برای خود و یا هم تیمی‌هایتان فراهم کنید. یوبی‌سافت اعلام کرده است که شخصیت Maverick دارای قابلیت‌های دیگر نیز هست ولی باید برای خبردار شدن از آن‌ها تا رویداد بعدی بازی یعنی Paris Major صبر کنیم.همچنین می‌توان مطمئن بود که در طی Paris Major تغییراتی نیز در اپراتور‌های در دسترس بازی ایجاد خواهد شد.

بازی Rainbow Six Siege برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی هم‌اکنون قابل دسترسی است.

منبع متن: gamefa