بازی F1 2018 هفته‌ی آینده عرضه می‌شود اما به تازگی نقد‌ها و نمرات این بازی منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت. اگرچه مسابقات فرمول یک در سال ۱۹۵۰ به شکل رسمی و با همین نام کار خود را آغاز کرد اما شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که فرمول یک […]

نهایت سرعت، نهایت هیجان | نقدها و نمرات بازی F1 2018

بازی F1 2018 هفته‌ی آینده عرضه می‌شود اما به تازگی نقد‌ها و نمرات این بازی منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

اگرچه مسابقات فرمول یک در سال ۱۹۵۰ به شکل رسمی و با همین نام کار خود را آغاز کرد اما شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که فرمول یک در سال ۱۹۰۶ ( مسابقات گرند پری فرانسه) متولد شد، فرانسوی‌ها مسابقاتی را برای اولین بار برگزار کرده که حتی تصورش را هم نمی‌کردند این مسابقات روزی به یکی از محبوب‌ترین مسابقه‌های ورزشی در سراسر دنیا تبدیل شود. شاید اگر بگوییم محبوبیت مسابقات فرمول یک حتی از ورزش فوتبال هم بیشتر است، چندان بی‌راه نگفته‌ایم زیرا این روزها میلیون‌ها نفر به صورت زنده و یا از نزدیک این مسابقات را تماشا کرده و از نهایت سرعت و هیجان آن لذت می‌برند.

با توجه به محبوبیت این‌چنینی، دور از انتظار نبود که سازندگان بازی‌های ویدئویی نیز به فکر ساخت نسخه‌ای از این بازی باشند. در سال ۲۰۰۹ اولین نسخه از این سری با نام F1 2009 توسط استودیوی کُد مسترز عرضه شد و تا به امسال که شاهد نسخه‌ی ۲۰۱۸ بازی هستیم، سازندگان سعی کرده‌اند تا با اعمال تغییراتی در گیم‌پلی، بهبود جلوه‌های بصری بازی و افزودن ویژگی‌های جدید، شبیه‌ساز کاملی از مسابقات فرمول یک را به بازی‌بازان ارائه دهند.

بازی F1 2018 هفته‌ی آینده عرضه می‌شود اما به تازگی نقد‌ها و نمرات این بازی منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت:

GameSpot 9/10

F1 2018 با عرضه‌ی کامل‌ترین نسخه از این سری، رکورد جدیدی از خود بر جای می‌گذارد.

Hobby Consolas 8.7/10

در نسخه‌ی سال گذشته این بازی شاهد عناصر و المان‌هایی بوده‌ایم که از آن بازی بسیار خوبی ساخت. حال کُد مسترز این عناصر را در F1 2018 بهبود بخشیده و ویژگی‌های جدید اضافه شده به این عنوان نیز از آن یک تجربه‌ی متعادل ساخته است؛ تجربه‌ای کامل برای حرفه‌ای‌ها و یک بازی لذت بخش برای بازی‌بازانی که به دنبال تجربه‌ی آسان و بی‌دغدغه‌ی مسابقات فرمول یک هستند.

IGN Italy ۸٫۵/۱۰

کامل‌ترین و لذت بخش‌ترین بازی فرمول یک که طرفداران این سری حتما باید آن را تجربه کنند.

PC Invasion 8/10

F1 2018 شبیه‌ساز مناسبی از مسابقات فرمول یک را ارائه می‌دهد که مطمئناً طرفداران این سری را راضی خواهد کرد اما برای سایر بازی‌بازانی که برای اولین بار این سری را تجربه می‌کنند، کمی چالش برانگیز خواهد بود.

Push Square ۸/۱۰

با وجود گیم‌پلی چالش برانگیز و سیستم مدیریت اتومبیل‌ها، F1 2018 قطعاً دارای انتخاب‌های بی‌شماری است. اگرچه نمی‌توان انکار کرد که  F1 2018 مشابه نسخه‌ی سال گذشته به نظر می‌رسد اما همین تغییرات کوچک اعمال شده در بازی باعث می‌شوند که این نسخه قطعا ارزش تجربه کردن را داشته باشد. با این وجود همچنان قدرت در دستان F1 2018 است و می‌توان آن را بهترین بازی شبیه‌ساز مسابقات فرمول یک تا به امروز دانست.

GamingBolt ۸/۱۰

F1 2018 به خوبی بهبود یافته و دارای محتویات و انتخاب‌های متعددی است به طوری‌ که می توان آن را یک تجربه‌ی متعادل هم برای کاربران حرفه‌ای و هم کاربران تازه وارد دانست.

PC Gamer ۷٫۵/۱۰

با توجه به نسخه‌ی سال گذشته این سری که آن را به اوج پختگی رسانده بود، F1 2018 تجربه‌ی جدید و تازه‌ای ارائه نمی‌دهد.

بازی F1 2018 در تاریخ سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ( ۲۴ اوت ۲۰۱۸) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

بازی F1 2018 در تاریخ سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ( ۲۴ اوت ۲۰۱۸) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

منبع متن: gamefa