استودیوی سازنده‌ی Until Dawn، یک عنوان تجاری جدید را در منطقه‌ی اروپا به ثبت رسانده است. استودیوی Supermassive Games سابقه‌ی ساخت چندین عنوان را در کارنامه دارد ولی همه این استودیو را به خاطر عنوان موفق و محبوب Until Dawn می‌شناسند. این عنوان که در سبک ماجراجویی و وحشت ساخته شده بود، در سال ۲۰۱۴ […]

یک آی‌پی جدید از سوی سازنده‌ی Until Dawn به ثبت رسید

استودیوی سازنده‌ی Until Dawn، یک عنوان تجاری جدید را در منطقه‌ی اروپا به ثبت رسانده است.

استودیوی Supermassive Games سابقه‌ی ساخت چندین عنوان را در کارنامه دارد ولی همه این استودیو را به خاطر عنوان موفق و محبوب Until Dawn می‌شناسند. این عنوان که در سبک ماجراجویی و وحشت ساخته شده بود، در سال ۲۰۱۴ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شد و به سرعت تبدیل به یکی از محبوب‌ترین عناوین این کنسول در بین هواداران شد. از زمان عرضه‌ی Until Dawn، هیچ یک از عناوین دیگر این شرکت نتوانسته‌اند موفقیت این بازی را تکرار کنند.

شاید عنوان جدید این شرکت همان چیزی باشد که هواداران برای ۴ سال منتظر آن بوده‌اند. این استودیو امروز علامت تجاری Shattered State را در منطقه‌ی اروپا به ثبت رسانده است. این موضوع نشان می‌دهد که این استودیو برای رونمایی از آی‌پی جدید خود آماده است.

نکته‌‎ی جالب این آی‌پی جدید این است که برخلاف Until Dawn، این عنوان در انحصار شرکت سونی نمی‌باشد و تمام حقوق آن در اختیار خود استودیو می‌باشد. به احتمال زیاد شاهد عرضه‌ی این عنوان برروی پلتفرم‌های مختلفی خواهیم بود.

با توجه به اینکه تنها چند روز تا آغاز مراسم Gamescom امسال باقی مانده و این استودیو این زمان را برای ثبت تجاری عنوان خود انتخاب کرده است، احتمال رونمایی از آن در این مراسم بسیار زیاد است.

منبع متن: gamefa