Yakuza 3

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، به دنبال لیست 20 عرضه‌ی برتر در چهارشنبه، امروز Media Create آنالیز هفتگی خود را منتشر کرده که تصویری دقیق‌تر از بازار ژاپن بین 15 تا 21 مرداد را در برمی‌گیرد.

طبق گزارش، 26 هزار کپی فروش رفته از Yakuza 3 برای PS4 نشان دهنده‌ی تقریباً %70 از ارسال اولیه به فروشگاه‌هاست. با در نظر گرفتن اینکه بازی یک نسخه ریمستر شده از عنوانی است که در بهمن 87 منتشر شده، میتوان گفت سر و صدای خوبی به پا کرده.

فروش بازی‌های جدید در قیاس با هفته‌ی گذشته کم و بیش نصف این مقدار بوده، به این دلیل که بازی‌های جدید مقیاس کوچک‌تری داشته‌اند. در طرفی دیگر فروش بازی‌های قدیمی‌تر افزایش یافته. (%118.54)

بازی WarioWare Gold منتشر شده در 5 مرداد 97، 21 هزار واحد فروخت که %60 از مقدار فروخته شده در هفته‌ی اول بوده و نشان می‌دهد بازی برای 3DS درخواست زیادی دارد. به خاطر جشنواره‌ی بن افزایش فروش اکثراً در اطراف مجموعه بازی‌های کلاسیک نینتندو بوده. مخصوصاً نسخه‌ی سوئیچ Captain Toad: Treasure Tracker نسبت به هفته گذشته فروش بیشتری داشته (%137.95) و بزرگ‌ترین افزایش هفته را به خود اختصاص داده.

اگرچه، از آن‌جا که عید بن امسال به دو هفته افزایش پیدا کرده ( جشن در 22 مرداد شروع شد ولی آخر هفته که شامل بیستم و بیست و یکم می‌شود نیز بخشی از تعطیلات در نظر گرفته شده)، فروش بازی‌های قدیمی‌تردر مقایسه با همین دوره زمانی در سال گذشته تنها %60 بوده‌ است. فروش تمام بازی‌ها %70.05 در مقایسه با سال گذشته بوده که یعنی مبارزه برای فروش‌های جشن بن شروع تقریباً کندی داشته.

پ.ن: عید بن، جشنی است در ژاپن که برای یادبود نیاکان گذشته گرفته می‌شود و ادارات دفاتر دولتی مدتی در تعطیلات هستند.

منبع متن: pardisgame