Bus Simulator 18 بازی نسبتا خوبی است و در کاری که باید انجام بدهد موفق ظاهر شده است؛ عالی نه ولی بسیار خوب. اکنون به لطف بسته گسترش دهنده‌ای که برای این بازی عرضه می‌شود، می‌توان انتظار داشت که بهتر هم بشود.  این بسته‌ی الحاقی که برروی استیم (Steam) به صورت رایگان قابل دسترسی خواهد […]

Bus Simulator 18 محتویات اضافه رایگان دریافت خواهد‌ کرد

Bus Simulator 18 بازی نسبتا خوبی است و در کاری که باید انجام بدهد موفق ظاهر شده است؛ عالی نه ولی بسیار خوب. اکنون به لطف بسته گسترش دهنده‌ای که برای این بازی عرضه می‌شود، می‌توان انتظار داشت که بهتر هم بشود. 

این بسته‌ی الحاقی که برروی استیم (Steam) به صورت رایگان قابل دسترسی خواهد بود، شامل ۳ مرحله کاملا جدید برای این بازی است. همچنین ماموریت‌های جانبی نیز به بازی اضافه شده‌اند که شما با انجام آن‌ها می‌توانید تعداد توریست‌هایی که از شهرتان بازدید می‌کنند را افزایش دهید. می‌توانید پوشش‌های جدیدی برای اتوبوستان انتخاب کنید و مسافرانتان را به مناطق جدید و جذابی که به بازی اضافه شده‌اند ببرید.

علاوه بر این نکات، بهبود‌هایی نیز در عملکرد بازی صورت گرفته‌است؛ برای مثال در دید سوم شخص دیگر هیچ مشکل و یا لگی وجود ندارد، هوش مصنوعی رانندگان بهتر شده است، مناطقی که در بازی سیاه بوده‌اند اکنون طراحی شده و شما دیگر مکانی را در نقشه بازی پیدا نمی‌کنید که طراحی نشده‌ و یا این که سیاه باشد. همچنین بعضی خیابان‌ها نسبت به قبل عریض‌تر شده‌اند و برخلاف گذشته شاهد برخورد اتوموبیل‌ها دیوار‌ ساختمان‌ها نیستیم.

این بازی در تاریخ ۲۳ خرداد سال ۹۷ (۱۳ جون ۲۰۱۸) برای رایانه‌های شخصی عرضه شد.

منبع متن: gamefa