بنا به گفته DICE، شما می‌توانید وسایل نقلیه را با توجه سبک بازی خود ارتقا دهید، برای مثال می‌توانید از گزینه‌هایی مانند قدرت شلیک بیشتر یا دوام و پایداری بهتر استفاده کنید

در حالی که حالت Battle-royale بزرگ‌ترین فقدان Battlefield V در هنگام عرضه می‌باشد، به نظر می‌رسد که شوتر مورد انتظار مربوط به جنگ جهانی دوم به طور قابل ملاحظه‌ای از فقدان ویژگی‌های کار امد و استاندارد مانند شخصی سازی وسایل نقلیه و هواپیما‌ها در هنگام عرضه رنج می‌برد.

 به گزارش پردیس گیم و به نقل از comicbook، حال به تازگی خبری مربوط به فقدان ویژگی‌ها در وبسایت رسمی بازی منتشر شده است که به این موضوع  اشاره می‌کند که شما می‌توانید وسایل نقلیه و هواپیما‌ها را شخصی سازی کنید اما این شخصی سازی مربوط به ظاهر آن‌ها نمی‌باشد.

بنا به گفته DICE، شما می‌توانید وسایل نقلیه را با توجه سبک بازی خود ارتقا دهید، برای مثال می‌توانید از گزینه‌هایی مانند قدرت شلیک بیشتر یا دوام و پایداری بهتر استفاده کنید. با این حال اگر شما می‌خواهید تا وسیله نقلیه خود را به گونه‌ای شخصی سازی کنید که تمام سربازان موجود در میدان نبرد از آمدن شما با خبر شوند، باید برای مدت نامعلومی صبر پیشه کنید، زیرا که هنوز DICE هیچگونه جزئیاتی در مورد زمان انتشار  قابلیت شخصی سازی بصری ماشین‌ها ارائه نکرده و فقط به عبارت "بعد از عرضه" بسنده کرده است.

همچنین DICE بیان نکرده است که چرا این قابلیت به همراه بازی عرضه نمی‌شود، هرچند احتملا به این دلیل است که اماده نشده، با این حال این قابلیت پیچیده‌ترین قابلیت بازی نیست، پس این موضوع که در زمان عرضه، اماده نخواهد بود با عقل جور در نمی‌یاید. اما باید دلایلی وجو داشته باشد!

دلیلش هرچه که باشد، این فقدان ویژگی‌ها هیچ نکته جذابی برای خریداران ندارد و برای بازی‌ای که قرار است میان دو عدد از بزرگ‌ترین عرضه‌های یعنی Call of Duty: Black Ops 4 و Red Dead Redemption 2 منتشر شود به تمام نکاتی که باعث جذاب رسیدن آن برای مشتری‌ها می‌شود نیاز دارد.

Battlefield V هم اکنون در دست توسعه برای PS4 ،Xbox One و PC قرار دارد و قرار است در تاریخ 27 مهر 1397 منتشر شود.

به تازگی تریلری از بازی منتشر شده است که دارای صحنه‌هایی از حالت بتل رویال است که می‌توانید آن را اینجا مشاهده کنید.

"با Battlefield V وارد بزرگ‌ترین جنگ بشریت شوید در حالی که سری بازی به ریشه‌های خود در تصویر سازی‌ تا به حال دیده نشده از جنگ جهانی دوم بر می‌گردد. با جوخه خود در حالت‌هایی مانند حالت وسیع و پهناور Grand Operations و cooperative Combined Arms شرکت کنید و یا شاهد داستان احساسی انسان‌ها باشید که در مقابل جنگ جهانی در حالت تک نفره War Stories(داستان‌های جنگ)قرار می‌گیرد. در حالی که در مکان‌های حماسی و غیر منتطره در سرتاسر جهان  می‌جنگید از غنی‌ترین و چشم گیر‌ترین Battlefield لذت ببرید."

منبع متن: pardisgame