برنامه‌ی استودیوی بلیزارد (Blizzard) برای نمایشگاه گیمزکام سال ۲۰۱۸ به صورت رسمی اعلام شده است. نمایش‌ها و بحث‌های مختلفی درباره‌ی عناوین متفاوت استودیوی بلیزارد در هفته‌ی آینده در صحنه‌ی اصلی نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۸ اتفاق خواهد افتاد. این استودیو برنامه‌ی خود را از طریق اپلیکیشن بلیزارد در گیمزکام، برای دستگاه‌های قابل حمل منتشر کرده است. با […]

برنامه‌ی نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۸ استودیوی بلیزارد

برنامه‌ی استودیوی بلیزارد (Blizzard) برای نمایشگاه گیمزکام سال ۲۰۱۸ به صورت رسمی اعلام شده است. نمایش‌ها و بحث‌های مختلفی درباره‌ی عناوین متفاوت استودیوی بلیزارد در هفته‌ی آینده در صحنه‌ی اصلی نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۸ اتفاق خواهد افتاد.

این استودیو برنامه‌ی خود را از طریق اپلیکیشن بلیزارد در گیمزکام، برای دستگاه‌های قابل حمل منتشر کرده است. با نگاه به برنامه‌ی آن‌ها که توسط پستی در Wowhead نیز اعلام شده است متوجه می‌شویم نمایش آن‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت CEST در تاریخ ۲۲ آگوست ۲۰۱۸ (۳۱ مرداد ۱۳۹۷) آغاز می‌شود. در زیر می‌توانید برنامه‌ی کامل نمایش بلیزارد در تاریخ ۲۲ آگوست را به وقت CEST مشاهده کنید:

۱۰:۳۰ مراسم افتتاحیه

۱۱:۳۰ Overwatch

۱۲:۳۰ World of Warcraft

۱:۱۵ StarCraft

۲:۳۰ Heroes of the Storm

۳:۴۵ Diablo

۵ رویداد میهمان

۶ کنسرت زنده‌ی بازی‌های ویدیویی

۷ مراسم اختتامیه

جزئیاتی درباره‌ی نمایش یا بحث‌هایی که قرار است درباره‌ی بازی‌های Overwatch، WoW، Diablo و سایر عناوین صورت گیرد، منتشر نشده است. ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت CEST  روز شنبه، استودیوی بانجی (Bungie) به صحنه‌ی اصلی خواهد آمد و اطلاعاتی درباره‌ی Destiny 2: Forsaken ارائه خواهد داد. میان هر کدام از رویدادهایی که در فهرست بالا مشاهده می‌کنید یک آزمون کوچک برگزار خواهد شد. برای بقیه‌ی هفته نیز نمایش Island Expedition برای World of Warcraft، چالش‌های Overwatch: Lucioball ، پای‌کوبی و مسابقات پوشیدن لباس‌های کاراکترهای محبوب، آزمون‌های بیشتر و فعالیت‌های جذاب دیگر بسیاری در پیش است. برنامه‌ی کامل کل هفته را می‌توانید در سایت Gematsu ببینید.

همچنین از تصویر هنری رسمی نمایش گیمزکام ۲۰۱۸ استودیوی بلیزارد نیز پرده برداری شده است. در این تصویر شخصیت Azshara به نمایش گذاشته شده که غول آخر Battle for Azeroth است. نمایشگاه سالانه‌ی گیمزکام از تاریخ بیست و یکم تا بیست و پنجم آگوست برگزار می‌شود.

منبع متن: gamefa