بدون هیچ شکی، Warframe یکی از آن عناوینی محسوب می‌شود که به طور مداوم و پیوسته در حال دریافت به‌روزرسانی‌های متعدد است. حال استودیو دیجیتال اکستریمیز (Digital Extremes) به‌روزرسانی جدیدی را منتشر کرده که چند مینی گیم جدید را به این بازی محبوب و رایگان اضافه می‌کند. طبق اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت این توسعه […]

به‌روزرسانی جدید Warframe این بازی را به یک عنوان مبارزه‌ای آرکید تبدیل می‌کند

بدون هیچ شکی، Warframe یکی از آن عناوینی محسوب می‌شود که به طور مداوم و پیوسته در حال دریافت به‌روزرسانی‌های متعدد است. حال استودیو دیجیتال اکستریمیز (Digital Extremes) به‌روزرسانی جدیدی را منتشر کرده که چند مینی گیم جدید را به این بازی محبوب و رایگان اضافه می‌کند.

طبق اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت این توسعه دهنده، مینی گیم مبارزه‌ای جدید از ایده یکی از طرفداران قدیمی Warframe الهام گرفته شده است که مدار شما را تبدیل به یک زمین مبارزه می‌کند. نحوه دسترسی به این بخش در ادامه شرح داده شده است:

به Simaris مراجعه کرده و Ludoplex، خانه جدید تمام مینی گیم‌های Warframe، را از طریق ایستادن بدست آورید. مبارز خود را از بین Excalibur و Voltand Mag انتخاب کنید؛ هر کدام دارای قابلیت‌های منحصر به فرد هستند. شخصیت‌های Frame Fighter جدید را از طریق کشف Fragment‌ها در طول بازی آزاد کنید. همچنین اگر آیتم scanned Warframe’s Prime را در اختیار دارید، می‌توانید به نسخه Prime آن شخصیت تبدیل شوید.

همچنین ظاهراً دو مینی گیم مخفی دیگر نیز به بازی اضافه شده‌اند؛ اولی یک بازی دو بعدی تیراندازی است و دیگری “Happy Zephyr” نام دارد که بازی‌بازان باید در آن با پرواز کردن، از موانع عبور کنند.

عنوان رایگان Warframe در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. لازم به ذکر است که پورت نسخه نینتندو سوییچ این بازی توسط استودیو پنیک باتن (Panic Button) در حال انجام است اما فعلاً اطلاعاتی از تاریخ انتشار آن در دسترس نیست.

منبع متن: gamefa