نویسنده بازی Battlefield V از تریلر جدید این بازی و نقشه‌های بخش چندنفره می‌گوید

چند روز پیش بود که تریلری جدید از بازی Battlefield V با عنوان "Devastation of Rotterdam" منتشر شد. در این تریلر صحنه‌هایی حماسی از نبرد نمایش داده شد و توانستیم نگاهی کوتاه به حالت Battle Royale بازی داشته باشیم. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وبسایت رسمی بازی Battlefield، اکنون یکی از نویسنده‌های بازی درباره این تریلر صحبت‌هایی کرده و اقدام به شرح و توضیح بعضی از قسمت‌های آن کرده است.

"از خیابان‌های به‌هم‌ریخته Rotterdam تا صحراهای سوزان شمال آفریقا، آخرین تریلر Battlefield V نشان می‌دهد که چگونه شما و تیم‌تان به روایت داستان‌های گفته‌نشده، کشف چیزهای دیده‌نشده و بازی‌کردن داستان‌های نا‌آشنای جنگ جهانی دوم خواهید پرداخت. بهبودها و پیشرفت‌های زیادی در بعضی از مکانیک‌های اصلی سری Battlefield نظیر نقشه‌های بخش چندنفره که جایی برای نبرد و آشوب میان 64 بازیکن خواهد بود، اعمال شده است. "

اگر تریلر تازه منتشر‌شده از بازی را دیده باشید، حتما متوجه شده‌اید که ریتم و سرعت آن بسیار بالا بوده است. طبق اشاره نویسنده، این از قصد بوده و تمامی پیشرفت شما در بازی به‌خصوص در بخش چندنفره به حرکات شما و تعامل‌های دینامیک با محیط بازی بستگی دارد.

"غرق‌شدن در دنیای بازی و اتفاقات آن از زاویه دید سوم‌شخص، زمانی که سربازان به حفاظ و موانع برخورد می‌کنند و به سختی و به روش‌های متفاوت از محیط‌ها عبور می‌کنند، افزایش یافته است. برای مثال، تریلر منتشرشده را فریم به فریم نگاه کنید تا متوجه شوید پای سربازان چگونه نسبت به محیط واکنش نشان داده و برروی سطوح ناهموار می‌لغزد."

هم‌چنین در این تریلر اولین بار تصاویری از نقشه Devastation که در آن "سربازان به مرکز شهر نابودشده Rotterdam حمله می‌کنند،" منتشر شد. "آوارها، ساختمان‌های فروریخته و آتش‌گرفته  میدان نبرد را تغییر داده‌اند. رویکردهای جدید برای حمله، موانع و موقعیت‌های دفاعی بعضی از چیرهایی هستند که نقشه Devastation بازی Battlefield V را شکل داده‌اند. "

"این نقشه از نیمه‌دومِ حمله سریع و رعد‌آسای نیروهای آلمانی الهام گرفته شده است. در جالی که نقشه Rotterdam وضعیت شهر در ابتدای حمله را به تصویر می‌کشد، Devastation وضعیت وحشتناک شهر پس از بمباران و جمله را بازسازی می‌کند. حیابان‌های آشوب‌زده دارای سیستم نابودی داینامیک هستند که نابودی و تخریب را واقع‌گرایانه‌تر از گذشته نمایش می‌دهد. نقشه‌های Rotterdam و Devastation در یکی از Grand Operationها یعنی Battle of Holland در دسترس خواهند بود. "

هم‌چنین با اینکه چزئیات خاصی از انتهای تریلر به اشتراک گذاشته نشده، ولی DICE تایید کرده که آن بخش نمایشی از حالت Battle Royale بازی بوده است. "این هم نگاهی کوتاه به تجربه Battle Royale بازی Battlefield V که بعد از عرضه بازی در دسترس قرار خواهد گرفت. Battle Royale هیچ‌گاه مانند قبل نخواهد شد. اطلاعات بیشتر به زودی منتشر خواهد شد. "

عنوان Battlefield V در تاریخ 19 اکتبر (27 مهر) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame