شرکت سونی اینتراکتیو اینترتیمنت (Sony Interactive Entertainment) در سایت رسمی جدید‌ترین بازی Spider-Man که به دست مارول (Marvel) و اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) ساخته می‌شود، تصاویر و توضیحات تازه‌ای را از شخصیت‌های منفی این عنوان قرار داده است که می‌توانید آنها را در ادامه مطلب مرور کنید. با بروزرسانی جدیدی که در سایت بازی Spider-Man صورت گرفته است، […]

تصاویر و توضیحات جدیدی از شخصیت‌های منفی Spider-Man منتشر شد

شرکت سونی اینتراکتیو اینترتیمنت (Sony Interactive Entertainment) در سایت رسمی جدید‌ترین بازی Spider-Man که به دست مارول (Marvel) و اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) ساخته می‌شود، تصاویر و توضیحات تازه‌ای را از شخصیت‌های منفی این عنوان قرار داده است که می‌توانید آنها را در ادامه مطلب مرور کنید.

با بروزرسانی جدیدی که در سایت بازی Spider-Man صورت گرفته است، ما شاهد اطلاعات تازه و یک سری تصاویر با وضوح بالا از شخصیت‌های منفی این عنوان هستیم. توضیحات ارائه شده در رابطه با شخصیت‌ها به شرح زیر است:

میستر نگاتیو (Mister Negative)

میستر نگاتیو شخصیتی دوگانه است. از دید شهروندان نیویورک او مارتین لی (Martin Li) خطاب می‌شود؛ تاجری مورد احترام، خیر و موسس پناهگاه‌های F.E.A.S.T. با این وجود او از دید تبهکاران، میستر نگاتیو خطاب می‌شود که رئیس تبهکاری نوپا، با قدرت کنترل نیروهای رعب‌آور اینر دیمون (Inner Demon) و انرژی تاریک، برای دستیابی به تمامی اهدافش است. میستر نگاتیو با نقشه بزرگ و هوشمندانه‌ای که ترتیب داده است، قصد دارد تا بلای جان دولت‌مردانی شود که باعث و بانی به وجود آوردن قدرت‌های ترسناک او شده‌اند.

Mister Negative

کینگ پین (Kingpin)

ویلسون فیسک (Wilson Fisk) که به عنوان فردی خیر و تاجر با احترام شناخته می‌شود، در خفا رهبری خانواده تبهکاران خود را انجام می‌دهد و در آنجا با نام کینگ پین شناخته می‌شود. اسپایدرمن (Spider-Man) سالیان سال سعی کرده بود که اتهامات فیسک را آشکار کند اما حال به جمله او که گفته بود “من نظم را به این شهر آورده‌ام” پی برده و سعی می‌کند با نجات افراد فیسک، تهدید خطرناک و جدید شهر را بر ملا کند.

Kingpin

الکترو (Electro)

با وجود اینکه او می‌تواند الکتریسیته را کنترل کند و از قابلیت‌هایش بهره ببرد، مکس دیلون (Max Dillon) ماموریتی بزرگتر در ذهن خود دارد: شکل نهایی خود را بدست آورده و به یک انرژی زنده تبدیل شود. الکترو برای اینکه بتواند به هدف خود دست یابد، با تبهکاری نابغه عهده کرده است تا یکی از قدرتمندترین افراد نیویورک را از بین ببرد.

Electro

راینو (Rhino)

الکسای سیتسویچ (Aleksei Sytsevich) با درست کردن پوستی مصنوعی که به او قدرت فرابشری می‌هد، قصد دارد تا با همکاری در کنار یک تبهکار نابغه، شخصیت سرسخت و قدرتمند راینو را به نمایش بگذارد. البته بعد از اینکه راینو موفق شود از The Raft بیرون بیاید، باید لطفی که این تبهکار در حق او کرده است را جبران کند.

Rhino

اسکورپیون (Scorpion)

با اینکه مدت زیادی می‌شود در The Raft زندانی بوده، مک گارگان (Mac Gargan) حال آزاد شده تا دشمنی سرسختانه خود با اسپایدرمن را از سر بگیرد. در ازای پاک شدن کلیه جرم‌های او، وی باید اسپایدرمن را با نیش زهرآگین خود برای همیشه نابود کند.

Scorpion

ولچر (Vulture)

ولچر از اولین روزهایی که پیتر پارکر (Peter Parker) یاد گرفت به عنوان اسپایدرمن از قابلیت پرتاب تار خود استفاده کند، باعث دردسر و عذاب او شده بود. آدریان توومس (Adrian Toomes) که حال به خاطر تجهیزات پرواز خود به سرطان سطون فقرات دچار شده، این شانس را دارد که پس از فرار از The Raft، خود را از شر بیماری خلاص کند. در ازای این لطف، او بایستی کمک کند تا یکی از افراد برجسته شهر از میان برداشته شود.

Vulture

شوکر (Shocker)

بهترین راه برای دست‌برد زدن به یک بانک چیست؟ هرمان شولتز (Herman Schultz) با تجهیزات مجهزی که در دست‌کش‌های خود قرار داده، امواج‌ لرزشی شدیدی را ایجاد می‌کند تا با آنها هم پلیس را از میان بردارد و هم انبار‌ها را از بین ببرد. شوکر از دشمنان قدیمی اسپایدرمن است اما این‌بار هدفی بسیار شیطانی‌تر در سر می‌پروراند.

Shocker

اینر دیمونز (Inner Demons)

آنها دشمنانی اسرارآمیز هستند که با ماسک‌های چینی و پوشش رسمی سیاه و سفید خود شناخته می‌شوند. این نیروها تحت فرمان مارتین لی هستند که از او به عنوان میستر نگاتیو هم یاد می‌شود. برخی از اینر دیمون‌ها دارای سلاحی هستند که از “انرژی نگاتیو” استفاده می‌کند و می‌توانند آسیب شدیدی به اسپایدرمن وارد کنند. میسترنگاتیو برخی مواقع یک یا دو اینر دیمون را از طریق لمس خود فاسد می‌کند تا اینکه قدرت‌های خودش را افزایش دهد.

Inner Demons

بازی Spider-Man در تاریخ ۷ سپتامبر (مصادف با ۱۶ شهریور) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa