آریو، پاتوق و فروشگاه دیجیتال گیمراس؛ جایی که می‌تونی بازی بخری، با دوستای گیمرت گپ بزنی و البته تو کلی مسابقه مهیج، که برای بازی‌های مختلف برگزار می‌شه، شرکت کنی و جایزه ببری! علاوه بر این آریو برای بازی‌سازها هم امکانات مختلفی رو فراهم کرده تا بازی خودشون رو مهیج‌تر کنن، مثل قابلیت پرداخت درون […]

محافظان طلسم بازی کن، ماوس و کیبورد گیمینگ ببر!

آریو، پاتوق و فروشگاه دیجیتال گیمراس؛ جایی که می‌تونی بازی بخری، با دوستای گیمرت گپ بزنی و البته تو کلی مسابقه مهیج، که برای بازی‌های مختلف برگزار می‌شه، شرکت کنی و جایزه ببری!

علاوه بر این آریو برای بازی‌سازها هم امکانات مختلفی رو فراهم کرده تا بازی خودشون رو مهیج‌تر کنن، مثل قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای برای بازی‌های ویندوزی.

«محافظان طلسم» یه بازی استراتژی نوبتی، از نوع کارتیه که جدیداً از طریق آریو برای کامپیوترهای شخصی(ویندوز) منتشر شده. این بازی که از طراحی گرافیکی خاص و منحصر به فردی برخورداره کاملاً رایگان بوده و در عوض از قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای آریو استفاده کرده. به همین مناسبت هم یه قرعه‌کشی بزرگ و خیلی وسوسه انگیز داره برگزار می‌شه، اما ماجرا چیه؟

فقط کافیه به آریو سر بزنی و «محافظان طلسم» رو به صورت رایگان دریافت و نصب کنی، تا به همین سادگی تو قرعه‌کشی ۱ عدد ماوس و کیبورد گیمینگ MSI شرکت کنی!

پس منتظر چی هستی؟ رو دکمه زیر کلیک کن تا بازی رو بگیری.

منبع متن: gamefa