با جزئیاتی از اپراتورهای جدید بازی Rainbow Six Siege همراه باشید + تریلر

شرکت Ubisoft هم‌چنان به توسعه و گسترده‌تر‌کردن Rainbow Six Siege ادامه می‌دهد و به زودی با بسته الحاقی Operation Grim Sky 2 اپراتور جدید به نام‌های Maverick و Clash را به بازی اضافه خواهد کرد. اکنون نیز جزئیاتی جدید به همراه تریلرهایی از این 2 شخصیت منتشرشده که در ادامه می‌توانید به مشاهده آن‌ها بپردازید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، اپراتور Clash یک سپر (Shield) شبیه یه سپر Montage دارد. این سپر می‌تواند کامل گسترش پیدا کرده و با اینکه وقتی Clash آن را در دست دارد نمی‌تواند از اسلحه استفاده کند، به کمک شوک‌های ریزی که در سپر وجود دارد می‌تواند به دشمنان ضربه وارد کرده و سرعت حرکت آن‌ها را کاهش دهد. توانایی Clash او را تبدیل به اولین اپراتور مدافعی که یک سپر حمل کرده و یک اپراتور پشتیبانی کاربردی تبدیل می‌کند و به او اجازه می‌دهد تا اطلاعاتی نظیر مکان دشمنان را جمع‌آوری کرده و زمانی که هم‌تیمی‌هایش به کشتن دشمنان مشغول می‌شوند، حواس آن‌ها را پرت کند.

اما اپراتور دیگر که Maverick نام دارد، یک اپراتور کلاس حمله بوده و ابزار خاص او یک پراغ جوشکاری است که می‌تواند دیوارهای تقویت‌شده را بدون تولید هیچ‌گونه سروصدایی بسوزاند. اگرچه، سوزاندن سوراخ‌های بزرگ‌تر بیشتر طول می‌کشد و از همین رو زنده‌ماندن به اندازه کافی برای ایجاد یک سوراخ که بتوان از آن رد شد سخت خواهد بود. البته اگر چراغ جوشکاری وی با نارنجک‌های دودزا و دامنه حرارتی Glaz ترکیب شود می‌تواند به سلاحی بسیار مرگ‌بار تبدیل شود.

شایان ذکر است که نقشه Hereford Base دستخوش تغییراتی بسیای شده به طوری که اکنون شباهت بسیار کمی با مدل قبلی‌اش دارد. Ubisoft هنوز تاریخ عرضه دقیق عرضه را اعلام نکرده ولی طبق گفته آن‌ها Operation Grim این هفته برروی سرور‌های آزمایشی قرار خواهد کرفت و پس از آن "با فاصله‌ای چند هفته‌ای" برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

در ادامه می‌توانید 2 تریلر از معرفی Clash و Maverick و یک تریلر از گیم‌پلی این 2 اپراتور در جریان بازی را مشاهده کنید.

تریلر معرفی Clash


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

تریلر معرفی Maverick


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

تریلر گیم‌پلی Maverick و Clash در طول بازی


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame