کارگردان God of War یعنی کوری بارلوگ، در Devcome حضور داشت تا در مورد توسعه این بازی صحبت کند، او اطلاعات جالی را در مورد مسایل و مشکلات موجود در پشت صحنه توسعه بازی و همچنین طرح‌های اولیه‌ای که تا به حال دیده نشده‌ بودند به اشتراک گذاشت

کارگردان God of War یعنی کوری بارلوگ، در Devcome حضور داشت تا در مورد توسعه این بازی صحبت کند، او اطلاعات جالی را در مورد مسایل و مشکلات موجود در پشت صحنه توسعه بازی و همچنین طرح‌های اولیه‌ای که تا به حال دیده نشده‌ بودند به اشتراک گذاشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GEARNUKE، بر اساس گفته‌های کوری بارلوگ، آن‌ها در همان سالی که نسخه Ascension عرضه شده بود، بحث و گفتگو پیرامون ایده یک God of War جدید را اغاز کردند. تیم توسعه بازی برای انتخاب اساطیر God of War جدید به طور مساوی به دو دسته تقسیم شدند، نیمی از آن‌ها خواهان اساطیر نورث بودند در حالی که نیمی دیگر می‌خواستند تا با اساطیر مصر رو به رو شوند. در نهایت کوری بارلوگ به عنوان انتخاب کننده نهایی عمل کرده و اساطیر و افسانه‌های نورث را به عنوان دیدگاه خود انتخاب کرد.

او همچنین طرح‌های هنری اولیه از هر دو انتخاب را به اشتراک گذاشت که به ما این اجازه را می دهد تا برای اولین بار نگاهی به این موضوع که تیم در ابتدا چه نوع تصوراتی از اساطیر و افسانه‌های مصر داشته است، بیاندازیم.

 مدل شخصیت کریتوس در نسخه اولیه بازی، از نسخه God of War: Ascension برگرفته شده بود. کوری دوران سختی را برای متقاعد کردن این موضوع به همه اعضای تیم که کریتوس یک بچه دارد، سپری کرد. حتی در طول روند توسعه بازی، تیم با مقاومت شدیدی در مقابل تغییراتی که بر روی کریتوس و رابطه‌اش با آرتئوس انجام داده بودند، مواجه شد. در اواسط توسعه بازی، تعدادی از تست کنندگان بازی وجود داشتند که از این موضوع که کریتوس ماموریتی را در غالب رفتن و اوردن چیزی برای شخصیت فریا (Freya) انجام می‌دهد، عصبانی بودند و می‌گفتند که این God of War یا کریتوسی نیست که از بازی‌های گذشته به یاد می‌آورند.

شنیدن در مورد توسعه و تغییراتی که پشت صحنه اتفاق افتاده بسیار جالب است. اما با تمام این قضایا در نهایت God of War توانسته است سریع‌ترین فروش را در بین تمامی عناوین انحصاری سونی داشته باشد و  این موضوع را ثابت کند که تمامی تصمیماتی که کوری بارلوگ در روند توسعه بازی اخذ کرده ،درست بوده است. ممکن است که او با ایستادگی و مخالفت در برابر تصمیمات خلاقانه‌اش مواجه شده باشد، اما درنهایت ثابت کرد که دیدگاه او، همان دیدگاه درست بوده است.

می‌توانید طرح‌های اولیه منتشر شده را در زیر مشاهده کنید:

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کیلک کنید.>

God of War در حال حاضر به صورت انحصاری بر روی کنسول PS4 در دسترس است. این عنوان توانست  بیشتر از 5 میلیون نسخه در طول یک ماه به صورت جهانی بفروشد، که باعث شد سریع‌ترین فروش را در بین انحصاری‌های PS4 داشته باشد.

منبع متن: pardisgame