به تازگی استودیو تک‌لند (Techland) از انتشار نسخه دسترسی زودهنگام بازی بتل رویال Dying Light: Bad Blood در ماه سپتامبر خبر داد. در ماه مارس شاهد معرفی بازی Dying Light: Bad Blood بودیم که در آن ۱۲ بازیکن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. بازی از دو حالت بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) و بازیکن در مقابل محیط (PvE) […]

نسخه دسترسی زودهنگام بازی بتل رویال Dying Light: Bad Blood در ماه سپتامبر منتشر می‌شود

به تازگی استودیو تک‌لند (Techland) از انتشار نسخه دسترسی زودهنگام بازی بتل رویال Dying Light: Bad Blood در ماه سپتامبر خبر داد.

در ماه مارس شاهد معرفی بازی Dying Light: Bad Blood بودیم که در آن ۱۲ بازیکن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. بازی از دو حالت بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) و بازیکن در مقابل محیط (PvE) پشتیبانی خواهد کرد. در Bad Blood بازی‌بازان به مانند دیگر عناوین بتل رویال برای به دست آوردن سلاح و لوت باکس با یکدیگر رقابت می‌کنند اما تفاوت اصلی آن با دیگر عناوین بتل رویال در این است که علاوه بر تعداد بسیار کمتر بازی‌بازان، آن‌ها باید با استفاده از هلیکوپتر به عنوان تنها بازمانده از مهلکه فرار کنند.

ماچی لزنی (Maciej Laczny) تهیه‌کننده اجرایی Dying Light: Bad Blood، در بیانیه‌ای به صحبت در مورد این بازی پرداخت.

ما هیمشه به اضافه کردن حالت‌های چندنفره بیشتر به Dying Light علاقه‌مند بوده‌ایم. اما ما می‌خواستیم که این کار را به شیوه Dying Light انجام دهیم، جایی که این دنیای آلوده به اندازه دیگر بازی‌بازان برای شما یک تهدید به شمار می‌آید.

ماچی لزنی اعلام کرد که برای تمایز این بازی از دیگر عناوین بتل رویال، ما شاهد وجود مکانیک‌‌های منحصر به فرد Dying Light یعنی پارکور و سلاح‌های سرد آن خواهیم بود. لزنی در ادامه گفت که بهبود‌های بسیاری در این دو بخش ایجاد شده است که Bad Blood را به تجربه‌ای به یاد ماندنی تبدیل می‌کند.

در بهار سال جاری، تک‌لند با ثبت نام تعداد محدودی از بازی‌بازان به انجام یک تست عمومی پرداخت. حال این استودیو اعلام کرد که تعدا محدودی دعوت‌نامه برای بازی‌بازان برای شرکت در یک تست عمومی دیگر نیز ارسال شده است. این تست عمومی از تاریخ شنبه ۳ شهریور ماه ۱۳۹۷ (۲۵ آگست ۲۰۱۸ میلادی) تا یک‌شنبه ۴ شهریور ماه ۱۳۹۷ (۲۶ آگست ۲۰۱۸ میلادی) برگذار می‌شود. لازم به ذکر است که تمام پیشرفت‌های به دست آمده در این تست یک روزه به نسخه دسترسی زودهنگام بازی منتقل خواهد شد. می‌توانید در قسمت زیر به مشاهده تصاویر منتشر شده از بازی بپردازید.

نسخه دسترسی زودهنگام Dying Light: Bad Blood در ماه سپتامبر با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار در دسترس کاربران استیم (Steam) قرار خواهد گرفت. همچنین نسخه کامل این عنوان در تاریخ نامعلومی به صورت یک بازی رایگان برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa