تاریخ عرضه عنوان ترسناک داستان محور، Transference، مشخص شد.

به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به اعلانات Ubisoft و SpectreVision که با همکاری یکدیگر بر روی عنوان Transference کار می‌کنند، این عنوان در تاریخ 18 سپتامبر(27 شهریور) برای پلتفرم‌های واقعیت مجازی کنسولی و PC منتشر خواهد شد.

بازیکنان قبل از انتشار بازی م‌توانند دمو The Walter Test Case را تجربه کنند که یک پیشینه برای داستان بازی اصلی به حساب می‌آید.

در قسمت توضیحات دمو آمده است:

"اتفاقات دمو چندین سال قبل از داستان بازی اصلی رخ می‌دهد، این دمو شما را وارد پایه داستانی می‌کند که در نهایت به بازی اصلی ختم خواهد شد."

Transference ابتدا در E3 2018 رونمایی شد و داستان آن حول یک دانشمند می‌چرخد که یک گونه شبیه‌سازی دیجیتالی از خانواده خود را وارد یک شبکه کامپیوتری کرده است که در نهایت همه چیز به شکل وحشتناکی اشتباه پیش می‌رود و بازیکن خود را در شبکه مذکور به دام افتاده می‌بیند.

دمو Transference: The Walter Test Case بازیکنان را وارد ذهن یک موضوع آزمایشی که از PTSD رنج می‌برد خواهد کرد و بازیکن باید پازل‌ها و خاطرات او را بازسازی کند.

دمو ذکر شده به بازیکن اجازه خواهد داد چند دیدگاه را انتخاب کنند و برای دستگاه‌های واقعیت مجازی و غیر واقعیت مجازی در دسترس قرار خواهد گرفت.

Transference در تاریخ 18 سپتامبر برای سه پلتفرم PC،PS4 و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت و همچنین از دستگاه‌های واقعیت مجازی PSVR، HTC Vive و Oculus Rift حمایت خواهد کرد.

منبع متن: pardisgame