استودیو YS Net اعلام کرد که قرار است عنوان Shenmue 3 در روز شروع نمایشگاه Gamescom نمایشی داشته باشد. با توجه به خبری که در وب‌سایت Kickstarter منتشر شده است، استودیو YS Net اعلام کرده است که قرار است شاهد اخبار بسیار مهمی در روز ۲۱ آگست یعنی ۳۰ شهریور ماه باشیم. خالق این سری، یعنی یو سوزوکی در این نمایشگاه […]

عنوان Shenmue 3 در نمایشگاه Gamescom حضور خواهد داشت

استودیو YS Net اعلام کرد که قرار است عنوان Shenmue 3 در روز شروع نمایشگاه Gamescom نمایشی داشته باشد.

با توجه به خبری که در وب‌سایت Kickstarter منتشر شده است، استودیو YS Net اعلام کرده است که قرار است شاهد اخبار بسیار مهمی در روز ۲۱ آگست یعنی ۳۰ شهریور ماه باشیم. خالق این سری، یعنی یو سوزوکی در این نمایشگاه حضور نخواهد داشت اما یک ویدئو کوتاه در این نمایشگاه ارائه خواهد شد. در حال حاضر، سازندگان مشغول اضافه کردن آخرین تغییرات در این ویدئو هستند.

با اینکه شما می‌توانید نمایشگاه گیمزکام را بصورت زنده در اینجا دنبال نمائید اما می‌توانید تریلر منتشر شده از عنوان Shenmue 3 را نیز بصورت جداگانه دانلود نمائید. البته هنوز مشخص نیست که این نمایش قرار است گیم‌پلی باشد یا قرار است شاهد تریلر داستانی جدیدی از این عنوان باشیم.

عنوان Shenmue 3 در کنفرانس E3 2015 معرفی شد اما این عنوان با تاخیرهای بسیاری مواجه شد. این عنوان قرار بود در سال ۲۰۱۸ منتشر شود اما استودیو Ys Net آن را تا سال ۲۰۱۹ به تعویق انداخت. به هر حال، این عنوان قرار است در نمایشگاه Gamescom حضور داشته باشد و ممکن است شاهد یک تاریخ انتشار دقیق از این عنوان باشیم.

نمایشگاه Gamescom در روز ۲۱ آگست یعنی ۳۰ شهریور ماه در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد و در روز ۲۵ آگست یعنی ۳ شهریور ماه پایان می‌یابد. شما می‌توانید اخبار منتشر شده در این نمایشگاه را در وب‌سایت گیمفا دنبال نمائید.

منبع متن: gamefa