رقابت‌های Dota 2 The International 2018، بزرگ‌ترین مسابقات الکترونیکی (Esport) دنیاست و بهترین بازی‌بازان این رشته برای بیشترین جایزه‌ی تاریخ این مسابقات در ونکوور کانادا با یکدیگر رقابت می‌کنند. شب گذشته، جایزه‌ی این مسابقات با رسیدن به رقم ۲۴٫۸ میلیون دلار، رکورد بیشترین جایزه‌ی  مسابقات الکترونیکی که مربوط به مسابقات جهانی سال ۲۰۱۷ بود را […]

جایزه‌ی مسابقات DOTA 2 بار دیگر رکورد زد

رقابت‌های Dota 2 The International 2018، بزرگ‌ترین مسابقات الکترونیکی (Esport) دنیاست و بهترین بازی‌بازان این رشته برای بیشترین جایزه‌ی تاریخ این مسابقات در ونکوور کانادا با یکدیگر رقابت می‌کنند. شب گذشته، جایزه‌ی این مسابقات با رسیدن به رقم ۲۴٫۸ میلیون دلار، رکورد بیشترین جایزه‌ی  مسابقات الکترونیکی که مربوط به مسابقات جهانی سال ۲۰۱۷ بود را شکست.

رقم جایزه‌ی دو دوره‌ی اول این مسابقات که در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ برگزار شدند، معادل ۱٫۶ میلیون دلار بود. در سال ۲۰۱۳، شرکت ولو برای اولین بار سیستم کامپندیوم (Compendium) را معرفی کرد. در این سیستم، در جریان برگزاری مسابقات، بخشی از خریدهای انجام شده توسط بازی‌بازان به مبلغ جایزه‌ی نهایی اضافه می‌شود. این ایده از زمان معرفی بسیار موفق عمل کرده و هر سال شاهد افزایش مبلغ جایزه هستیم. امسال Battle Pass با قیمت ۱۰ دلار فروخته شد و شرکت ولو ۲۵ درصد درآمد حاصل از فروش را به عنوان جایزه قرار داده است.

Wykrhim Reddy در حساب توییتر خود نوشته است:

در حال حاضر جایزه‌ی مسابقات The International 2018 از سال گذشته بیشتر شده و رکورد بیشترین جایزه‌ی تاریخ مسابقات الکترونیک را به خود اختصاص داده است.

براساس گزارش CNBC، مجموع جوایز پرداخت شده در تمامی مسابقات سال گذشته، معادل ۳۸ میلیون دلار بوده است. به احتمال زیاد این رکورد سال آینده به دست شرکت Epic خواهد افتاد. این شرکت مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار را به عنوان جایزه‌ی مسابقات مختلف Fortnite در نظر گرفته است.

در مسابقات امسال، ۱۰٫۸۶ میلیون دلار به عنوان جایزه‌ی تیم برنده‌ در نظر گرفته شده است. جزییات جوایز در نظر گرفته شده برای تیم‌های شرکت‌کننده را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. از آن جا که هنوز تا چند روز آینده امکان استفاده از خرید‌های درون‌برنامه‌ای مربوط به Battle Pass 2108 باقی مانده ، ممکن است شاهد افزایش این مبالغ باشیم.

مرحله‌ی گروهی این مسابقات با صدر نشینی دو تیم VGj.Storm و Team Liquid و حذف تیم‌های Invictus Gaming و Pain Gaming به پایان رسید. مرحله‌ی اصلی مسابقات از روز دوشنبه (۲۰ آگست) با برگزاری ۶ مسابقه اغاز خواهد شد.

منبع متن: gamefa