پیش‌فروش‌های بازی Spider-Man بسیار خوب بوده است + تریلری جدید و زیبا از مبارزات بازی

همان‌طور که می‌دانید عنوان Marvel’s Spider-Man به زودی به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 عرضه خواهد شد. چند روز پیش تریلر زمان عرضه بازی منتشر شده و دیروز نیز اطلاعاتی جدید از افراد شرور و ویلِن‌های بازی به اشتراک گذاشته شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، به تازگی مدیر روابط عمومی Insomniac یعنی "جیمز استیونسون" (James Stevenson) در مصاحبه‌ای با وبسایت نیوزیلندیِ Stuff گفته که وی از دیدن آمار بسیار خوب پیش‌فروش‌های بازی شوکه شده و اصلا انتظار چنین چیزی را نداشته است.

"این که مردم از الان به ما ایمان دارند و بازی ما را خریداری کرده‌اند، بسیار خشنودکننده است. "

هم‌چنین "استیونسون" گفت که مردم و طرفداران به نکات داستانی که در تریلرها دیده‌اند اعتماد نکنند چرا که اتفاقات در بازی کمی متفاوت رخ خواهد داد. مطمئنا این حرف برای افرادی که نگران اسپویل‌شدن بازی بوده‌اند، خبر بسیار خوبی است.

"به نظرم همان‌قدر که به عهده ما است تا از بعضی جهات چیزهای زیادی از بازی را نشان ندهیم، خود طرفداران نیز مسئولیت دارند تا اگر می‌‌خواهند از همه چیز خبر نداشته باشند، تمامی اطلاعات و نکات منتشرشده از بازی را مطالعه نکنند. نمی‌دانم، صحبت مردم درباره فرهنگ اسپویل‌شدن و اینکه آیا نیاز است یا نه، چیزی جدید است. من می‌گویم که در این مورد ما تلاش کرده‌ایم تا مردم را سورپرایز کرده و چیزها را به شیوه‌ای جدید و محسوس ارائه دهیم. "

Spider-Man یک بازی جهان‌باز است که به بازیکنان اجازه می‌دهد علاوه بر روایت و داستان اصلی، به کارهای دیگر نیز بپردازند. Insomniac فعالیت‌های جانبی بسیاری در بازی قرار داده و بازیکنان در بازی می‌توانند کارهای زیادی انجام دهند.

"ما می‌خواستیم تا بازی متراکم و پرجمعیت به نظر برسد؛ می‌خواستیم تا در شهر بازیکنان واقعا حس کنند که مردم در حال رفت‌وآمد هستند. نکته دیگری که می‌دانستیم می‌خواهیم این بود که فعالیت‌هایی مرتبط با داستان اصلی در بازی قرار دهیم؛ هیچ‌گاه نباید یک چالش بی‌معنی و مستقیم روبروی بازیکن باشد بلکه باید برای هرکاری که می‌کنید، دلیلی وجود داشته باشد. "

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی که برروی روش‌های مختلف مبارزه تمرکز دارد را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

عنوان Marvel’s Spider-Man در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame