فیلم‌نامه‌های سریال تلوزیونی Witcher که از آن‌ها برای انتخاب بازیگر استفاده شده است، لو رفت

بعضی از فیلم‌نامه‌هایی که از آن‌ها برای انتخاب بازیگر در سریال در دست ساخت شبکه Netflix یعنی The Witcher استفاده می‌شده، به تازگی در Reddit لو رفته است. ولی خب خیلی هیجان‌زده و خوشحال نشوید چرا که این فیلم‌نامه‌ها با هدف انتخاب بازیگر طراحی شده‌اند و به احتمال بسیار زیاد در سریال خبری از آن‌ها نخواهد بود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، این فیلم‌نامه‌ها (که تیم ساخت سریال به آن‌ها Sides می‌گویند) به بازیگران احتمالی داده می‌شده تا قابلیت‌های آن‌ها در بیان دیالوگ و ایفای نقش مشخص شود. فیلم‌نامه‌هایی که لو رفته‌اند شامل چندین صحنه با حضور "گرالت" و "ینفر" می‌شوند. شاید از این دیالوگ‌ها و سناریوها در سریال استفاده نشود ولی این اولین بار است که سبک و سیاق نویسندگان در رابطه با این پروژه به بیرون درز پیدا کرده است.

بعضی از افراد نسبت به نوع صحبت "گرالت" با "ینفر" در این فیلم‌نامه‌ها اعتراض داشتند که شورانر و نویسنده ارشد سریال یعنی "لورن اس.هیسریچ" (Lauren S. Hissrich) با ارسال پستی در توییتر از نویسندگی سریال دفاع کرد: "ما صحنه‌ها را می‌نویسیم تا واکنش‌های احساسی خاصی میان بازیگران برقرار کنیم. غرور، اعتماد به نفس، حسادت، درد، لذت؛ باید دیدی کلی داشته باشیم. "

سپس وی اعلام کرد فیلم‌نامه‌هایی که برای انتخاب بازیگران نوشته شده‌اند، جایی در سریال اصلی نخواهند داشت. هم‌چنین "هیسریچ" گفت که وی انتظار رخ‌دادن چنین اتفاقی را داشته است. " یادتان هست زمانی را که گفتم فیلم‌نامه‌های انتخاب بازیگران لو خواهند رفت ولی جای نگرانی نیست چون آن‌ها صحنه‌ها و سناریوهای واقعی‌ـی که در سریال رخ خواهد داد نیستند؟ فیلم‌نامه‌های به بیرون درز پیدا کردند؛ همان‌طور که انتظارش را داشتیم. نگران نباشید. همه‌چیز در دنیای Witcher سر جای خودش قرار دارد. "

نردیک به 4 ماه پیش بود که اعلام شد شبکه Netflix سریالی را براساس کتاب‌های The Witcher در دست ساخت دارد. هنوز هیچ اطلاعاتی از بازیگران احتمالی این پروژه منتشر نشده ولی چند وقت پیش بود که "هنری کویل" (Henry Cavill: بازیگر نقش Superman) با ایفای نقش "گرالت" ابراز علاقه کرد.

"هیسریچ" پیش از این گفته بود که این سریال در سال 2020 منتشر خواهد شد. "ما در تمامی موارد به سرعت در حال پیشرفت هستیم، سر من با استایل همانند فیلم جن‌گیر می‌چرخد؛ ولی تفاوت در این است که شور و اشتیاق من را تسخیر کرده نه یک نیروی شیطانی! ولی یک چیز مشخص است؛ کیفیت بر سرعت مقدم است. "

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame