بازی Hitman 2 در ماه نوامبر عرضه می‌شود و بار دیگر قرار است ماموریت‌های جدیدی را با مامور ۴۷ تجربه کنیم. اما محتویات بازی تنها به این‌جا ختم نمی‌شود و استودیوی آی او اینتراکتیو به تازگی اعلام کرده است که تمام مراحل فصل اول در Hitman 2 قابل بازی خواهند بود. همان‌طور که می دانید بازی Hitman […]

Hitman 2 شامل مراحل فصل اول نیز خواهد بود

بازی Hitman 2 در ماه نوامبر عرضه می‌شود و بار دیگر قرار است ماموریت‌های جدیدی را با مامور ۴۷ تجربه کنیم. اما محتویات بازی تنها به این‌جا ختم نمی‌شود و استودیوی آی او اینتراکتیو به تازگی اعلام کرده است که تمام مراحل فصل اول در Hitman 2 قابل بازی خواهند بود.

همان‌طور که می دانید بازی Hitman 2 دارای شش لوکیشن است که هر لوکیشن دارای ماموریت‌های متعددی خواهد بود. پس از انتشار بازی نیز به مرور زمان بسته‌های الحاقی پولی برای بازی عرضه می‌شوند که می‌تواند مدت‌ها بازی‌بازان را سرگرم نگهدارد. حال استودیوی آی او انتراکتیو با انتشار تیزری رسماً اعلام کرد علاوه بر محتویات یاد شده، بازی‌بازان قادر خواهند بود تمام مراحل فصل اول بازی را نیز در Hitman 2 تجربه کنند. بسیار هیجان انگیز است؛ این طور نیست. مراحل فصل اول بهبود یافته، مشکلات آن برطرف و ویژگی‌های جدیدی نیز نیز به آن‌ها اضافه شده است. متاسفانه استودیوی آی او اینتراکتیو مشخص نکرده است که مراحل یاد شده به صورت رایگان قابل بازی خواهند بود و یا این‌که برای تجربه‌ی آن‌ها، بازی‌بازان باید فصل اول را به صورت جداگانه خریداری کنند اما در هر صورت این موضوع خبر بسیار خوب و معرفی بزرگی است. شما می توانید تیزر مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

بازی Hitman 2 در تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۷ (۱۳ نوامبر سال ۲۰۱۸) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌ باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

بازی Hitman 2 در تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۷ (۱۳ نوامبر سال ۲۰۱۸) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌ باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa