رافائل کولانتونیو (Raphael Colantonio) کارگردان و نویسنده‌ی عنوان Prey طی مصاحبه‌ای در رابطه با سخت بودن بیش‌ از حد قسمت‌های پایانی بازی به نکاتی اشاره کرد. علاوه بر پایان بازی، پیش زمینه‌ی چیده شده برای این بازی نیز مورد نقد قرار گرفته بود که چرا چنین تعداد زیادی ربات نگهبان در بازی وجود داشت و […]

کارگردان بازی Prey از قسمت پایانی این عنوان می‌گوید

رافائل کولانتونیو (Raphael Colantonio) کارگردان و نویسنده‌ی عنوان Prey طی مصاحبه‌ای در رابطه با سخت بودن بیش‌ از حد قسمت‌های پایانی بازی به نکاتی اشاره کرد. علاوه بر پایان بازی، پیش زمینه‌ی چیده شده برای این بازی نیز مورد نقد قرار گرفته بود که چرا چنین تعداد زیادی ربات نگهبان در بازی وجود داشت و سختی این مراحل منطقی نبود.

آقای کولانتونیو در جواب گفته‌ است:

در این مورد حق با شما است. در قسمت پایانی بازی نه تنها تعداد ربات‌های نگهبان بسیار زیاد بود، بلکه دیگر مسائل نیز بازی را سخت‌تر می‌کرد. در کل، من فکر می‌کنم که این مراحل بیش از حد سخت بودند. ما تلاش کردیم که بازیکنان را مجبور کنیم که به عقب برگردند و کار‌های خاصی را انجام دهند. ما در برنامه‌ریزی برای پایان بازی تمام تلاشمان را کردیم. برروی کاغد این واقعا ایده‌ی جالب و البته یک تغییر مناسب برای پایان‌بندی بازی بود. اینگونه ما به بازی‌بازان انگیزه می‌دادیم و آنان را به پیشروی هرچه بیش‌تر در داستان تشویق می‌کردیم. مشکلات از جایی شروع می‌شوند که این نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌ها را وارد حیطه‌ی عمل می‌کنیم. حتی طراحان بازی نیز نمی‌دانند که بازی اصلی چگونه خواهدبود، هرکس تنها قسمتی از کار را درک می‌کند که خودش روی آن زحمت کشیده و کار کرده است. باور کنید یا نه، بازی در دید هر یک از سازنده‌ها مانند نسخه‌ای از آن است که ۳ ماه به انتشارش مانده‌ است.

عنوان Prey توسط شرکت آرکین (Arkane) ساخته شد و وظیفه‌ی انتشار آن نیز با شرکت بتسدا (Bethesda) بود. این بازی در تاریخ ۱۵ اردیبهشت سال ۹۶ (۵ می سال ۲۰۱۷) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شد.

منبع متن: gamefa