بازی World War Z در سال 2019 عرضه خواهد شد + تریلر و تصاویر جدید

دقایقی پیش استودیو Saber Interactive اعلام کرد بازی World War Z، که یک عنوان 4نفره‌ی همکاری‌محور بوده و براساس سری فیلمی به همین نام از شرکت Paramount Pictures در دست ساخت قرار دارد، در سال 2019 برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، به تازگی تصاویر و تریلری جدید از بازی که در آن مبارزات و گروه‌های مختلفی از دشمنان نشان داده می‌شود، توسط Saber Interactive به اشتراک گذاشته شده است. این استودیو در بیانیه‌ای در رابطه با بازی و این تریلر جدید گفت:

"جدیدترین تریلر گیم‌پلی که امروز منتشر شد، نشان می‌دهد که World War Z چگونه از قدرت موتور Swarm (موتور اختصاصی استودیو Saber Interactive) استفاده می‌کند تا گروه‌های زامبی‌ سریع و بزرگ این فیلم را به تصویر بکشد. شما همگی در مقابل صدها گونه‌ی مختلف از زامبی‌ها (Zeke) که قصد ضعیف‌کردن و در نهایت‌ کشتن شما را دارند، قرار می‌گیرید. شبیه‌سازی پویای موتور Swarm، یک کارگردان جدی و هوشمند، مکانیک‌های مختلف زامبی‌ها و گیم‌پلی‌ـی پیشرفته، همگی در کنار هم یکی از بهترین تجربیات شوتر و زامبی‌محور در دنیای بازی را تشکیل می‌دهند. با دوستان‌تان و یا به صورت تکی با هم‌تیمی‌های هوش مصنوعی، برای بقا در مقابل این موودات بی‌حم به بازی‌کردن بپردازید."

" از مسکو تا اورشلیم تا نیویورک، اقتباس اکشن و چندنفره‌ی Saber از World War Z داستانی منحصر‌به‌فرد از زندگی بازماندگان را در قالب ماموریت‌هایی در تقاط مختلف دنیا روایت خواهد کرد. از تله‌ها، موانع، و محیط به صورتی استراتژیک استفاده کنید تا حرکت زامبی‌ها را کند کرده و سپس به وسیله طیفی بزرگ از اسلحه‌ها و مواد منفجره، آن‌ها را از پای در بیاورید. "

در ادامه می‌توانید تصاویر و تریلر جدید این عنوان را مشاهده نمایید.

  

 

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame