استودیوی DICE پیش از شروع مراسم Gamescom اعلام کرد بتای بازی Battlefield V در روز 4 سپتامبر (13 شهریور) برای برخی افراد به‌صورت دسترسی زود هنگام و 6 سپتامبر (15 شهریور) برای تمام بازیکنان پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One در دسترس خواهد بود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از IGN، بتای آزاد بازی دارای نقشه Rotterdam در حالت Conquest خواهد بود که درست هفته پیش از آن رونمایی شد. همچنین نقشه Arctic Fjord برای هردو حالت Conquest و Grand Operations در دسترس قرار می‌گیرد.

Grand Operations حالتی جدید برای فرانچایز Battlefield محسوب می‌شود که برروی قرار دادن بازیکنان در چندین نقشه و حالت دیگر با داشتن روایات داستانی الهام گرفته شده از رویدادهای تاریخی متمرکز خواهد بود.

DICE همچنین از تکنولوژی RTX انویدیا طی یک دموی زنده برروی PC رونمایی کرد و Battlefield V یکی از اولین بازی‌هایی است که از آن پشتیبانی می‌کند. NVIDIA RTX پیش از این در فیلم‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت و حالا برای فراهم نمودن رندرینگ سینمایی با کیفیت به بازی‌های ویدیویی آورده شده است.

این تکنولوژی اجازه می‌دهد بازتاب نور دقیقا مثل دنیای واقعی باشد و سطوح بازتابنده شبیه به دنیای واقعی را در نقشه‌های بازی فراهم می‌کند.

کریستین هولمکویست، مدیر فنی DICE گفت "همیشه برای ما مهم بوده که یک قدم جلوتر باشیم و به دنبال افزایش گرافیکی بازی‌ها هستیم. با پلتفرم جدید NVIDIA RTX، جزئیاتی بیشتر از قبل در Battlefield دیده می‌شود. از بازتاب نور سر لوله سلاح برروی یک ماشین گرفته تا انعکاس دقیق یک ساختمان ویران شده برروی آب‌های روی زمین. محیط و جزئیات آن حس زندگی مانند و واقعیت می‌دهند و این جنگ تمام‌عیار مثل قبل نخواهد بود."

شما می‌توانید تریلر مربوط به این تکنولوژی را در ادامه مشاهده کنید:

 

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت FULL HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

برای دسترسی زود هنگام به بتای بازی Battlefield V، بازیکنان باید آن را پیش‌خرید کنند یا عضوی از اشتراک Origin Access Premier یا Origin Access Basic یا EA Access باشند. همچنین نسخه نهایی بازی در روز 19 اکتبر (27 مهر) برای سه پلتفرم اصلی در دسترس خواهد بود.

منبع متن: pardisgame