تماشا کنید: تریلری جذاب و زیبا از بازی Metro Exodus

قبل از حضور در Gamescom، استودیو 4A Games و شرکت Deep Silver در طول رخداد Nvidia GeForce Gaming Celebration تریلری جدید و نفس‌گیر از بازی مورد انتظار Metro Exodus منتشر کردند.

به گزارش پردیس‌گیم، در این تریلر در ابتدا شاهد سفری آرام توسط قطار هستیم تا زمانی که سنگ‌ها سبب بسته‌شدن مسیر ریل می‌شوند؛ پس از آن محیط‌هایی مرموز و ترسناک از بازی را مشاهده می‌کنیم و در آخر تریلر با مورد حمله‌ قرار گرفتن توسط یک موجوئد جهش‌یافته به اتمام می‌رسد.

در انتهای تریلر شاهد نمایشی از نسخه Aurora Edition که هفته گذشته معرفی شد نیز هستیم. این نسخه از بازی شامل یک استیل‌بوک، یک کتاب هنری، و Season Pass بازی خواهد بود.

در طول رخداد Nvidia GeForce Gaming Celebration، مشخص شد توسعه‌دهندگانِ Metro Exodus قصد دارند با استفاده از تکنولوژی جدید Nvidia به نام RTX، هوش مصنوعی و سایه‌زنی‌ها و دیگر جزئیات بازی را بهبود ببخشند تا در پایان با عنوانی زیباتر روبرو باشیم.

عنوان Metro Exodus در تاریخ 22 فوریه 2019 (3 اسفند) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. شایان ذکر است در صورت پیش‌خرید بازی برروی Xbox One، هنگام عرضه بازی به Metro 2033 نیز دسترسی خواهید داشت.

در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب و زیبا را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame