پس از مدت‌ها انتظار بالاخره استودیوی سازنده‌ی بازی Ashen تاریخ دقیق انتشار آن را مشخص کرد. به زودی بازی‌بازان می‌توانند یک عنوان متفاوت را تجربه کرده و از آن لذت ببرند. Ashen یک بازی سوم شخص در مکانی تاریک و بدون نور خورشید است. شما در این بازی باید به ماجراجویی پرداخته و حتی قادر خواهید […]

تاریخ انتشار بازی Ashen مشخص شد

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره استودیوی سازنده‌ی بازی Ashen تاریخ دقیق انتشار آن را مشخص کرد. به زودی بازی‌بازان می‌توانند یک عنوان متفاوت را تجربه کرده و از آن لذت ببرند.

Ashen یک بازی سوم شخص در مکانی تاریک و بدون نور خورشید است. شما در این بازی باید به ماجراجویی پرداخته و حتی قادر خواهید بود تا سایر بازی‌بازان را به اردوگاه خود دعوت کنید.

این بازی در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و تا به حال تریلرها و تصاویر زیادی از آن منتشر شده است تا بازی‌بازان منتظر یک عنوان خاص و جذاب از سوی سازندگان باشند. سازندگان در اقدامی غافلگیرکننده، تاریخ انتشار Ashen را ۱۶ آذر ۱۳۹۷ (۷ دسامبر ۲۰۱۸) اعلام کرده‌اند. همچنین فضای مورد نیاز بازی تقریبا ۷ گیگابایت است بنابراین بازی‌بازان برای دسترسی به آن کار سختی نخواهند داشت. Ashen برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و انتشار آن برای سایر کنسول‌ها هنوز مشخص نیست.

منبع متن: gamefa