استودیوی ال دیا (El Dia) در جدیدترین خبر خود اعلام کرد که بازی ژاپنی Eve Rebirth Terror در سال آینده برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ویتا منتشر خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی با ما همراه باشید. Eve Rebirth Terror از سری عناوین قدیمی به سبک اکشن است که بازی‌بازان ژاپنی با آن […]

بازی Eve Rebirth Terror در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد

استودیوی ال دیا (El Dia) در جدیدترین خبر خود اعلام کرد که بازی ژاپنی Eve Rebirth Terror در سال آینده برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ویتا منتشر خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی با ما همراه باشید.

Eve Rebirth Terror از سری عناوین قدیمی به سبک اکشن است که بازی‌بازان ژاپنی با آن خاطره زیادی دارند. نسخه‌ای از این بازی در سال ۱۹۹۵ برای رایانه‌های شخصی در این کشور منتشر شد و طرفداران نسبتا زیادی پیدا کرد. در سال ۲۰۱۶ و پس از سال‌ها، نسخه‌ی دیگری از این بازی برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ویتا عرضه شد و باز هم توانست تا رضایت بازی‌بازان را تا حدودی جلب کند. همچنین دیگر انتشار این بازی مربوط به همین امسال است. نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی برای نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت. طرفداران این بازی بار دیگر می‌توانند این آن را برروی کنسول‌های خود تجربه کرده و از آن لذت ببرند.

در این بازی می‌توانید کنترل دو شخصیت به نام Kojirogh Amagi و Marina Houjou را در دست گرفته و به رقابت بپردازید. شما قادر خواهید بود تا در زمان دلخواه کاراکتر خود را تغییر دهید. Kojirogh Amagi از کارآگاه‌های معروف شهر است که مهارت‌ها باورنکردنی آن موجب می‌شود تا بازی‌بازان از تجربه‌ی آن لذت ببرند. شخصیت دیگر بازی نیز از اعضای وزارت اطلاعات کشور است و توانایی‌های متفاوتی دارد. به نظر می‌رسد که سازندگان در تلاش زیادی برای ساخت Eve Rebirth Terror با یک داستان قابل قبول هستند.

یکی از سازندگان در خصوص این بازی گفته است:

در حال حاضر ۷۰ درصد ساخت بازی به اتمام رسیده است. بسیار مشتاق هستیم تا نسخه‌ای متفاوت را برای بازی‌بازان در دسترس قرار دهیم. پس از انتشار بازی نیز به‌روزرسان‌های مختلفی را برای آن عرضه خواهیم کرد.

هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی بازی Eve Rebirth Terror مشخص نیست اما به محض دریافت اطلاعات بیشتر آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

منبع متن: gamefa