استودیوی نیکالیس (Nicalis) در خبری جدید اعلام کرد که بازی Crystal Crisis سال آینده برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این بازی و همچنین تاریخ دقیق انتشار آن با ما همراه باشید. Crystal Crisis از عناوین محبوبی است که قرار است به زودی در دسترس بازی‌بازان قرار […]

تاریخ انتشار بازی Crystal Crisis مشخص شد

استودیوی نیکالیس (Nicalis) در خبری جدید اعلام کرد که بازی Crystal Crisis سال آینده برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این بازی و همچنین تاریخ دقیق انتشار آن با ما همراه باشید.

Crystal Crisis از عناوین محبوبی است که قرار است به زودی در دسترس بازی‌بازان قرار گیرد. سازندگان این بازی، دو سبک پازلی و مبارزه‌ای را با هم ادغام کرده‌اند بنابراین طرفداران این دو سبک از انجام آن لذت خواهند برد. در Crystal Crisis شما باید مکعب‌های هم‌رنگ را کنار هم قرار داده تا کاراکتر موردنظر قدرت کافی برای ضربه به حریفان را به دست آورد. همچنین چالش‌های فرعی از جمله حالت‌های بقا و تمرین نیز در بازی وجود دارند که آن را مهیج‌تر می‌کنند.

Crystal Crisis قرار بود زودتر در دسترس بازی‌بازان قرار گیرد اما باتوجه به برخی مشکلات جزئی، انتشار آن به تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۳ آپریل ۲۰۱۹) موکول شده است. طرفداران بازی‌های پازلی پس از مدت‌ها قادر خواهند بود تا یک بازی جذاب را برروی کنسول‌های خود تجربه کنند.

منبع متن: gamefa