نگاهی به نقدها و نمرات بازی Super Smash Bros. Ultimate؛ عنوانی بزرگ، سرگرم‌کننده و همه‌جانبه که برای تمامی سلیقه‌ها مناسب است

جدیدترین انحصاری Nintendo Switch یعنی Super Smash Bros. Ultimate فردا عرضه خواهد شد؛ از این رو منتقدین نیز در حال منتشرکردن نقد و بررسی‌های خود از این بازی هستند.

Super Smash Bros. Ultimate پنجمین نسخه از سری Super Smash Bros و بزرگ‌ترین آن‌ها بوده که توسط Bandai Namco Studios و Sora Ltd به صورت انحصاری برای Nintendo Switch توسعه یافته است. در این بازی‌ شاهد ده‌ها شخصیت از عناوین مختلف Nintendo هستیم.

در ادامه با هم برخی از مهم‌ترین نقدهای بازی را مرور می‌کنیم.

Nintendo Insider 100

Super Smash Bros. Ultimate یکی از بهترین تجربه‌های ممکن را ارائه می‌دهد؛ عنوانی که در تمامی جنبه‌ها عالی است. این بازی .اقعا عنوانی خاص است که به صورتی عالی طراحی شده و مطمئنا شما نمی خواهید این بازی را از دست بدهید.

Eurogamer Italy 100

عنوانی بزرگ، جذاب، عظیم و ساده برای افراد تازه‌وارد و عمیق و چالش‌برانگیز برای بازیکنان حرفه‌ایِ این سری. بعد از تجربه Super Smash Bros. Ultimate، تصور اینکه این سری چگونه می خواهد در نسخه‌های بعدی پیشرفت کند، واقعا سخت است.

God is a Geek 100

با ترکیب‌کردن بخش‌های آشنای گیم‌پلی با اید‌ه‌هایی جدید، عنوانی تشکیل شده که برای همه افراد مناسب است. Smash Bros در بهترین حالت ممکن بازگشته است.

XGN 97

این بازی با ترکیبی از ده‌ها شخصیت، زمین مبارزه و حالت‌های مختلف، برای بازی به صورت چند‌نفره و دوستانه بسیار سرگرم‌کننده است. حتی زمانی که به صورت‌ تک‌نفره بازی می‌کنید نیز به لطف Classic Mode و بخش ماجرایی World of Light، انگار در حال تجربه عنوانی دیگر در بخش‌هایی مجزا هستید.

IGN 94

Super Smash Bros. Ultimate به خوبی نام بازی را معنی می‌کند. Ultimate بهترین و جامع‌ترین بازی در تاریخ این سری است. در حالی که ماجرای World of Light تنها دلیل برای تهیه‌و تجربه Ultimate نیست،ولی هنوز هم یک بخش کمپین شگفت‌انگیز، بزرگ و شوکه‌کننده است. بخش چندنفره بازی نیز از هسته و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

Multiplayer.it 90

Ultimate یک بازی مبارزه‌ایِ شگفت‌انگیز، یک بازی دوستانه و خانوادگی جذاب و تنها عنوانی که هر دوی این ویژگی‌ها را با هم دارد، است. حتی بخش تک‌نفره و کمپین بازی طولانی، نوآورانه و سخت است.

GamesRadar + 90

Super Smash Bros. Ultimate شخصیت‌هایی که سال‌ها با آن‌ها خاطره داریم را انتخاب کرده و با آن‌ها بسته‌ای سرگرم‌کننده، لذت‌بخش، جامع و قدرت‌مند ارائه کرده‌ است.

Edge Magazine 90

مقاومت در برابر این بازی به شدت سخت است چرا که Ultimate بیشتر از همیشه با ویژگی‌هایش شما را سورپرایز می‌کند. همان‌طور که از نام بازی پیداست، این عنوان دنباله‌ایست که تمامی محدودیت‌ها را از سر راهش برداشته است. این بازی نه تنها برای Nintendo بلکه برای تمامی صنعت بازی دستاوردی پرشور است. حالا برای رضای خدا هم که شده، بگذارید کمی استراحت بکنم.

GameSpot (فعلا بدون نمره)

Ultimate عنوانی همه‌جانبه، بادقت و لذت‌بخش است که با استفاده از سیستمی قوی و پایدار، به صورت بسیار خوبی ساخته شده است.

میانگین نمرات در متاکریتیک: 94

 

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame